bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۴
معاون اداره کل فرآورده های غذایی و بهداشتی سازمان غذا و دارو:
معاون اداره کل فراورده های غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در خصوص ابلیمو های غیر منطبق با ضوابط اداره کل متبوعش سخن گفت.
بامداد24: معاون اداره کل فراورده های غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در خصوص ابلیمو های غیر منطبق با ضوابط اداره کل متبوعش سخن گفت.

 به گزارش بامداد24 به نقل از سازمان غذا و دارو، دکتر سهیل اسکندری در این خصوص گفت: در جلسات  متعدد و مشترکی که با انجمن و دست اندرکاران صنعت آبلیمو برگزار گردیده است مقرر شد که خود آنها تخلفات را پیگیری و در صورت مشاهده محصولات غیر منطبق با ضوابط و آئین نامه های سازمان غذا و دارو آنها را گزارش کنندو حتی مسئولان فنی را  مجاب به رعایت سلامت و ایمنی محصولات خود نمایند.

 وی تصریح کرد: طبق روال  قانونی و بر اساس مستندات موجود  توسط بازرسان  ما نمونه برداریهایی  از سطح عرضه انجام شد ودر حالی که نتایج آزمایشگاهی برخی از آنها با ضوابط منطبق نبود و پیرو تعامل  در راستای همین جلسات مشترک، از دانشگاهها خواسته شده بصورت مجدد نمونه برداری صورت پذیرفته و آزمایشات تکرار شوندکه متاسفانه باز هم جواب مثبتی در بررسیها مشاهده نگردید به عبارتی می توانیم بگوییم به انها اعتماد کردیم ولی پاسخ مناسب دریافت ننمودیم.

دکتر اسکندری با تاکید براینکه سازمان غذا و دارو به عنوان یک ارگان با وظیفه نظارتی هرگز نمی تواند چشم خود را بر عدم ایمنی و امنیت فراورده های غذایی ببندد اظهار داشت: طبق قانون هر حوزه ای  که در آن تخلف انجام شده باشد مشمول مجازات خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: