bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر اعلام کرد: کیفیت بنزین توزیعی در شهرستان دیر و منطقه بوشهر با استانداردهای موجود مطابقت دارد و مشکلی از لحاظ کیفیت ندارد.
 از آمادگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر برای ورود مراجع ذیربط از جمله سازمان استاندارد به این قضیه برای آزمایش صفر تا صد مخازن، جایگاهها و سوخت توزیعی منطقه بوشهر خبرداد.

وی، در مورد ادعای برخی افراد مبنی بر کیفیت پایین بنزین عرضه شده در جایگاههای شهرستان دیر و بوشهر اظهار کرد: ماموران کنترل کیفیت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر همه جایگاههای شهرستان دیر و برخی جایگاههای بوشهر را مورد بازرسی کنترل کیفی و آب‌یابی مخازن قرار دادند و گزارش حاصله نشان از بی اساس بودن این ادعا دارد و کیفیت بنزین مطابق استاندارد است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، با اشاره به این‌که بنزین توزیعی در منطقه بوشهر از انبار نفت اهواز و ماهشهر دریافت می‌شود، ادامه داد: بنزین عرضه شده در جایگاههای منطقه همان بنزین توزیعی در مناطق لرستان، خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و فارس است.

وی، تعداد جایگاههای عرضه بنزین منطقه بوشهر را ٦٠ باب اعلام کرد و افزود: روزانه بیش از یک میلیون و ٤٠٠ هزار لیتر بنزین در منطقه بوشهر و حدود ٢٠٠ هزار لیتر بنزین در شهرستان دیر توزیع و مصرف می‌شود.

حاصل مرادی، در پایان خواستار حضور مراجع نظارتی در منطقه بوشهر برای تایید سوخت عرضه شده در این منطقه شد و گفت: کیفیت بنزین توزیعی هیچ مشکلی ندارد و گزارش تایید شده برای مراجع ذیربط استان ارسال شده است.

برچسب ها: اقتصاد ، بنزین ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: