bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: مشترکان برق استان بوشهر پنج برابر متوسط کشور برق مصرف می‌کنند.
امرالله پاراد در گفتگو با خبرنگران با اشاره به مصرف بالای برق در استان بوشهر، اظهار داشت: هر ساله در نیمه دوم بهار و فصل تابستان گرمای طاقت‌فرسایی در استان بوشهر حاکم می‌شود که این موضوع باعث افزایش استفاده از وسایل سرمایشی می‌شود.

وی اضافه کرد: بسیاری از وسایل سرمایشی دارای مصرف برق بالایی هستند و در بسیاری از خانه‌ها از چند کولر گازی استفاده می‌شود که این موضوع میزان مصرف برق را بسیار بالا برده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر با اشاره به اینکه متوسط برق مصرف هر مشترک در استان بوشهر سالانه ۱۰.۲ هزار کیلو وات است، خاطرنشان کرد: مشترکان برق استان بوشهر پنج برابر متوسط کشور برق مصرف می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش مصرف برق به هزار و ۴۴۰ مگاوات برق در ساعات اوج مصرف در استان بوشهر، بیان کرد: شاهد افزایش ۱۲ درصدی میزان مصرف برق در ساعات اوج مصرف در سطح استان هستیم.

پاراد با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی بهتر و بیشتر در زمینه مصرف برق به‌ویژه در ساعات اوج مصرف، ادامه داد: بیشترین میزان مصرف برق مربوطبه کولرهای گازی است که باید از مصرف‌های غیرضروری پرهیز کرد.

وی زمان اوج مصرف برق در استان بوشهر را ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ساعت ۲۰ تا ۲۴ عنوان کرد و افزود: مشترکان با صرفه‌جویی در مصرف برق می‌توانند مانع از اجرای نوبت‌بندی خاموشی برق شوند.
برچسب ها: اقتصاد ، برق ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: