bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
طی آخرین بازرسی‌های کارشناسان اداره کل استاندارد استان بوشهر، چندین محصول تقلبی و غیراستاندارد در بازار شهرستان بوشهر شناسایی شد.
محمدرحیم بهره‌مند گفت: در اجرای طرح «طاها» که با هدف کنترل محصولات عرضه شده در بازار صورت می‌گیرد، چند کالای غیراستاندارد و یا دارای نشان استاندارد جعلی کشف و مراتب به اداره کل استاندارد استان تولیدکننده اعلام شد.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر این کالاها را برشمرد و افزود: قند و شکر با علامت تجاری «نیا» تولید شده در شرکت نیا بوشهر واقع در ناحیه صنعتی خوشاب، محصولات ذرت و کشمش بسته‌بندی متوسط و پودر پونه، وانیل و زنجبیل در بسته‌بندی‌های کوچک با نام تجاری «چویل» با آدرس یاسوج، شهرک صنعتی شماره ۳، به عنوان کالاهای تقلبی و غیراستاندارد کشف شدند.

وی ادامه داد: طی بازدیدهای مکرر کارشناسان استاندارد از واحد تولیدی قند و شکر «نیا»، این واحد تعطیل و غیرفعال بود، ولی محصولات آن در مراکز عرضه مشاهده می‌شد، بنابراین اقدام به جمع‌آوری محصولات از بازار نموده و اقدامات حقوقی لازم برای پلمپ واحد تولیدی و معرفی به مراجع قضایی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

بهره‌مند اظهار داشت: محصولات «چویل» نیز اقدام به درج کد ده رقمی استاندارد مربوط به کالایی دیگر در زیر نشان استاندارد محصولات ذکر شده از این نام تجاری، اقدامی غیرقانونی است و در واقع جعل علامت استاندارد تلقی می‌شود، که این مورد به اداره کل استاندارد استان مربوطه اعلام شد تا اقدامات قانونی در این باره صورت گیرد.
برچسب ها: استاندارد ، تقلبی
نام:
ایمیل:
* نظر: