bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: استان بوشهر امکانات چاپ روزنامه را ندارد.
آنیتا مظفری ظهر چهارشنبه در نشست رسانه های استان بوشهر با مدیران روابط عمومی وزارت نفت اظهار داشت: استان بوشهر میزبان بزرگی برای صنایع عظیم نفت و گاز است و مجموعه نفت باید به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در استان بوشهر کمک کند.

وی اضافه کرد: مطالبات نفت از رسانه‌ها و مطالبات رسانه‌های استان بوشهر از وزارت نفت در سایه ایجاد تعامل مثبت و سازنده محقق می‌شود و باید همکاری‌های بیشتری را در این زمینه شاهد باشیم.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: یکی از نیازهای استان بوشهر توانمندسازی نیروی انسانی بخش رسانه است که باید تلاش ویژه‌ای در این زمینه صورت گیرد.

وی خواستار تلاش برای تقویت خانه مطبوعات استان بوشهر شد و ادامه داد: باید وزارت نفت کمک کند تا در این حوزه رسانه‌های استان بوشهر بتوانند تولید محتوا را به صورت بهتری داشته باشند.

مظفری با اشاره به اینکه استان بوشهر امکانات چاپ و نشر روزنامه را ندارد، ادامه داد: هم‌اکنون روزنامه‌های استان بوشهر در خارج از استان چاپ می‌شود که این موضوع یک معظل مهم در عرصه روزنامه‌نگاری استان است.

وی افزود: برای حمایت از رسانه‌های استان بوشهر تلاش و پیگیری زیادی را از طریق مدیران روابط عمومی شرکت‌ها در استان و همچنین وزارت نفت داشته‌ایم و همچنان پیگیری‌های ما ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این نشست اظهار داشت: وجود بزرگترین میدان گازی جهان و همچنین انجام بیشترین صادرات نفت در استان بوشهر بیانگر ظرفیت بالای استان بوشهر در عرصه نفت و گاز است.

ایوب بنوی با اشاره به اینکه استان بوشهر میزبان شایسته‌ای برای صنعت نفت بوده است، خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان بوشهر همکاری و تعامل بسیار خوبی را با صنعت نفت داشته‌اند و همواره شاهد افزایش این تعامل و همکاری هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست تعاملی رسانه‌های استان بوشهر با مدیرکل روابط  عمومی وزارت نفت با تلاش سازمان منطقه ویژه پارس در سالن جلسات شرکت گاز استان بوشهر برگزار شد.
برچسب ها: فرهنگ ، چاپ ، روزنامه
نام:
ایمیل:
* نظر: