bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۴
۸۳ مورد مناقصه، مزایده و معاملات در استان بوشهر طی سال گذشته توسط اداره کل بازررسی لغو شد
 مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: ۸۳ مورد مناقصه، مزایده و معاملات در استان بوشهر طی سال گذشته توسط اداره کل بازررسی لغو شد.

محمد آقاجاری صبح شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: برقراری عدل و عدالت و مقابله با مفاسد را به صورت جدی در دستور کار داریم و در این راستا طرح‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی از افزایش ۱۵ درصدی بازرسی‌های برنامه‌های و فوق‌العاده این اداره کل در سال ۹۳ خبر داد و اضافه کرد: ۴۸۸ مورد بازرسی موردی توسط اداره کل بازرسی استان بوشهر در سال گذشته صورت گرفت.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر از ثبت یک هزار و ۶۹۰ شکایت در سامانه این اداره کل در سال گذشته خبر داد و افزود: یک هزار و۷۴۰ پرونده بازرسی در حوزه معاملات، مناقصات و مزایدات استانی طی سال گذشته انجام شد که ۸۳ مورد با اعتبار ۱۵۹ میلیارد تومان لغو شد.

وی به بررسی ۵۰ مورد پرونده زمین‌خواری در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا یک هزار و ۷۰۰ هکتار زمین آزادسازی شد. استان بوشهر از استان‌های پیشرو در این زمینه است.

آقاجاری به بازپس‌گیری حقوق دولت اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های بازرسی استان بوشهر، ۱۱۸ میلیارد تومان حقوق دولتی در سال گذشته به ادارت و شرکت‌های دولتی بازگشت داده شد.

مهر
برچسب ها: بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: