bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
ایمان دشتی در گفت‌وگو با بامداد جنوب:
حدود یک ماه دیگر رقابت‌های لیگ دسته 2 آغاز می‌شود و تیم‌ها در شهرهای مختلف به مصاف حریفان خود می‌روند. شاهین شهرداری تنها نماینده استان در این رقابت‌ها است.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
حدود یک ماه دیگر رقابت‌های لیگ دسته 2 آغاز می‌شود و تیم‌ها در شهرهای مختلف به مصاف حریفان خود می‌روند. شاهین شهرداری تنها نماینده استان در این رقابت‌ها است. این در حالی است که سال گذشته ما در این مسابقات 4 نماینده داشتیم که یکی از آنها به لیگ یک صعود کرده دو تیم به لیگ دسته 3 سقوط کردند و تیم دیگری که شاهین شهرداری بود در لیگ 2 ماند. به هر حال شاهین همانند سال گذشته کار سختی در پیش دارد. احمدزاده در فصل جدید سرمربی این تیم شده است و در یک ماه گذشته در جذب بازیکن عملکرد مثبتی داشته، چند بازیکن با سطح فنی بالا را جذب کرده است.
در همین خصوص ما امروز برای بررسی تیم شاهین و روند آماده‌سازی این تیم به سراغ یک از مربیان این تیم محبوب بوشهری رفتیم. ایمان دشتی در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد وضعیت شاهین شهرداری، گفت: با انتخاب احمدزاده که هم تجربه و سابقه خوبی در لیگ برتر داشت، تیم، جان تازه‌ای گرفت. برنامه‌ اصلی آقای احمدزاده در این فصل، صعود به لیگ آزادگان است. در همین راستا آقای احمدزاده بازیکنان خوبی را به تیم اضافه کردند که بعضی از آنها سابقه بازی در لیگ برتر دارند مثل مجید خدابنده‌لو و مجید غلام‌نژاد (‌بازی در استقلال تهران و سایپا). همچنین برای تقویت تیم دو بازیکن از ایرانجوان گرفته‌ایم و علاوه بر آنها تعدادی از بازیکنان امید و جوان خود را به به تیم اصلی آورده‌ایم. یک دوره بدنسازی بسیار خوب در چادگان اصفهان داشتیم و طی 10 روزی که در آنجا بودیم 3 تا 4 بازی دوستانه برگزار کردیم. هم‌اکنون تنها دغدغه اصلی ما، مصدومیت 3 بازیکن اصلی تیم است که پزشک و بندساز تیم در تلاش هستند که هر چه زودتر این بازیکنان برای برای فصل جدید آماده کنند.

وی در ادامه در مورد بازی‌های دوستانه شاهین شهرداری گفت: چون وقت کافی نداشتیم، ما بعد از اردوی چادگان، دو بازی انجام دادیم که با ذوب‌آهن و نفت گچساران بود. این بازی‌ها برای ما سنگین بود، چراکه توانستیم بازیکنان خود را محک بزنیم. لازم به ذکر است که در این بازی‌ها، ما توانستیم ذوب‌آهن را شکست ‌دهیم ولی در برابر نفت گچساران بازی را واگذار کردیم اما نکته اصلی این بازی‌ها این بود که نکات قوت خود را پیدا کنیم و نقاط ضعف خود را پوشش دهیم. البته در هفته جاری دو بازی دوستانه در پیش داریم که هنوز حریفان مشخص نشده است اما در تلاش هستیم این بازی‌ها را حتما انجام دهیم که با آمادگی کامل وارد مسابقات لیگ دسته 2 شویم. 
وی افزود: در این دو بازی تمام تیم را محک زدیم. همانطور که گفتم دوره بدن‌سازی باعث شده که بدن‌ها سنگین شود و علاوه بر آن چند بازیکن مصدوم هم داریم. ولی باز هم از همه بازیکنان در دسترس استفاده کردیم تا هم یازده نفر اصلی را شناسایی کنیم و هم به هماهنگی لازم و شرایط آرمانی برسیم. البته در کنار این مساله باید بازیکنان ذخیره را هم آماده کنیم تا نیمکت خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که کادر فنی برای تکرار نشدن اتفاقات سال گذشته که باعث شد شاهین در مرحله دوم مسابقات کم بیاورد، چه برنامه‌‌هایی دارد، تاکید کرد: قطعا در سال گذشته به علت کمبود بازیکن، تیم ما خیلی ضربه خورد و همین باعث شد که بازیکنان دیگر تیم فشار زیادی را تحمل کنند که نتیجه آن، صعود نکردن شاهین شد. امسال سعی کرده‌ایم که در جذب بازیکن، بالانسی داشته باشیم. در همین راستا سعی کردیم بازیکنان زیادی با سطح کمی و کیفی بالا جذب کنیم تا تیم ضربه نخورده و در تمام فصل بتوانیم از تمام بازیکنان خود استفاده کنیم. کارهای که آقای احمدزاده برای رسیدن به هدفمان انجام داده است، قطعا به ما کمک زیادی کرده است.
وی در پاسخ به این سوال که احمدزاده چه نظری در مورد بازیکنان بومی دارد، با بیان این‌که ایشان نظر خوبی دارد، یادآور شد: ایشان وقتی که به بوشهر آمدند، حرفشان این بود که بیشتر از بازیکنان بومی برای تقویت تیم و برنامه‌‌ریزی برای آینده استفاده شود خصوصا بازیکنان تیم‌های پایه. هم‌اکنون ما بازیکنان زیادی از تیم‌های امید و جوانان داریم که بوشهری هستند و این باعث خوشحالی است. هدف ما، سرمایه‌گذاری روی این بازیکنان برای سال‌ها بعد است.

دشتی همچنین در مورد رفتن مسعود نظر‌زاده از این تیم گفت: اصل هیچ مشکلی بین ما و او نبود که خدایی ناکرده باعث جدایی شود. اتفاقا آقای نظرزاده خیلی خوشحال بود که به تیم سابق خود برگشته است و طی صحبت‌هایی که با مسوولان باشگاه داشت، به توافق کامل رسیده بود‌ اما مشکلات شخصی این بازیکن باعث شد که نتواند در بوشهر بماند و از ما عذر‌خواهی کرد و از باشگاه شاهین جدا شد. آرزو می‌کنم که نظرزاده هر جا هست، موفق باشد. در مورد کادر فنی تیم هم بگویم که کادر ما، کادر بسیار خوبی است. هم تحصیل‌کرده و دارای تجارب خوب آقای محمد ایراندوست مربی بندساز تیم هستند که سال‌هاست در این بخش زحمت می‌کشد و عضوی از خانواده شاهین است. مهدی قنبری، محمود بحرینی (مربی دروازه‌بان‌ها)، رضا نظرزاده (‌که از نیروهای جوان هستند) دیگر اعضای کادر فنی هستند و آقای احمدزاده در راس آن قرار دارد. البته آقای آرامش هم در لیست بود که در همان اوایل به ایرانجوان بازگشتند. برای ایرانجوان آرزو می‌کنم که به حق خود برسد.

وی در پاسخ به سوال ما که چه انتظاری از هواداران شاهین و بوشهری‌ها دارد، با بیان این‌که انتظار دارم آنها از ما حمایت کنند، گفت: بالاخره فوتبال است و هزار اتفاق. دوست دارم که آنها تا آخرین لحظه تیم ما را حمایت کنند، چراکه با آنها حمایت می‌توانند به باشگاه کمک زیادی کنند. از لحاظ فکری می‌کنم در هر بازی، 50 درصد تماشاگران با حضورشان می‌توانند به ما کمک کنند. امیدوارم که امسال هم مثل سال‌های گذشته آنها با تعصب خاص خود ما را تشویق کنند.
وی در پایان سخنان خود گفت: از روزنامه شما تشکر می‌کنم که همیشه ما را دنبال می‌کنید. در واقع شما از پشت یک نیروی مضاعف به تیم وارد می‌کنید. باز هم از شما تشکر می‌کنم که فارغ از هر نتیجه، با تعصبی خاص از تیم‌های استانی حمایت می‌کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر: