bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۴
۳۲ باند توزیع مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شد.
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: ۳۲ باند توزیع مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی شد.

سرهنگ وحید زرین‌کلاه اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های بسیار مهمی را در این راستا اجرا کرده‌ایم.

وی به اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر فعالیت قاچاقچیان اشاره کرد و ادامه داد: مقابله جدی با مواد مخدر در استان بوشهر باعث شده است تا مسیر ترانزیت مواد مخدر توسط قاچاقچیان از استان بوشهر تغییر کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از انهدام ۳۲ باند توزیع و پخش مواد مخدر در استان طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: یک هزار و ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر طی سال جاری در سطح استان کشف شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روز گذشته آئین انهدام مواد مخدر غیر دارویی در بوشهر برگزار شد و بیش از ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در حضور مسئولان استان و جمعی از مردم امحا شد.

زرین‌کلاه افزود: یکی از اقدامات بسیار مهمی که داشته‌ایم، اجرای عملیات‌های مشترک با استان‌های هم‌جوار بوده است که موفق به کشف و انهدام تعدادی باند ترانزیت مواد مخدر در این استان‌ها شده‌ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بر لزوم هوشیاری خانواده‌ها برای جلوگیری از در دام‌افتادن فرزندانشان تاکید کرد و ادامه داد: باید فرهنگ‌سازی لازم برای مقابله با اعتیاد در خانواده‌ها صورت بگیرد.

مهر
برچسب ها: بوشهر ، موادمخدر
نام:
ایمیل:
* نظر: