bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۴
باعرضه 92 تن برنج و 5 هزار تومان زیر قیمت بازار دشتی از برنج اشباع شد.
بامداد24: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتی گفت: باعرضه 92 تن برنج و 5 هزار تومان زیر قیمت بازار دشتی از برنج اشباع شد.

 صبح امروز در نشست با برخی از صنوف شهرستان دشتی اظهار داشت: در طول ایام ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 31 تن گوشت سفید و قرمز در شهرهای خورموج، بادوله، شنبه و کاکی توزیع‌شده است.

 مجید مختاری افزود: تا امروز 25 تن و 600 کیلوگرم مرغ به قیمت 5 هزار و 500 تومان و 6 تن گوشت قرمز برزیلی به قیمت 22 هزار تومان در سطح شهرستان دشتی عرضه‌شده است.

وی ادامه داد:  امسال فروش فوق‌العاده طرح ضیافت در چند نقطه شهرستان دایر شد که با تخفیف 10 الی 15 کالاهای ضروری مردم در ماه مبارک رمضان توزیع شد که این امر باعث شد قیمت حبوبات ازجمله لوبیاچیتی، عدس، نخد گل در هر کیلو از 500 تا یک هزار تومان و رب گوجه‌فرنگی از 4 هزار تومان به 3 هزار و 250 تومان نسبت به قبل از ایام رمضان کاهش یابد و حبوبات باکیفیت عالی و قیمت مناسب در حال عرضه است.

مختاری بیان کرد: با توجه به توزیع دو نوع برنج دشت زال و مهرآمیز که در ایام ماه مبارک رمضان با 5 هزار تومان زیر قیمت بازار در سطح شهرستان توزیع شد امروز در چهار شهر خورموج، بادوله، کاکی و شنبه  از برنج اشباع‌شده است و در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی احساس نمی‌شود.

وی تأکید کرد: از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان انتظار داریم تا عامل یا عاملین خود را معرفی کنند،‌ ما آمادگی داریم برنج را توزیع کنیم تا عدالت رعایت شود تا همه مردم شهرستان از برنج ارزان‌قیمت بهره‌مند شوند.
برچسب ها: بوشهر ، دشتی ، برنج
نام:
ایمیل:
* نظر: