bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه فرهنگ و سیاستگذاری فرهنگی یکی ازمهمترین اولویت های دولت تدبیر و امید است گفت: دولت یازدهم با تلاش و تدبیر موفق شده با ارتقا سطح امید و نشاط فضای کلی عرصه فرهنگ را دگرگون کند.
 محمدفرهادی در مراسم همایش تبیین دستاوردهای فرهنگی دولت تدبیروامید که با حضور معاون اول رئیس جمهور، آموزش وپرورش و بامشارکت وزارتخانه‌ها وسازمان های فرهنگی دولت در سالن قلم مرکزهمایش ‌های کتابخانه ملی برگزارشد، با گرامیداشت یاد و نام شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه رجایی و باهنر افزود: تقویت هویت اسلامی - ایرانی، ارتقای آگاهی و افزایش امید و نشاط اجتماعی بر وعده های ریاست جمهوری دولت تدبیر و امید از مهمترین محورهای سیاست فرهنگی دولت یازدهم است.

وی اظهارکرد: راهبرد اساسی ما برای تحقیق اهداف فرهنگی در دولت یازدهم به ویژه در وزارت علوم که مخاطبان آن نخبگان علمی و نسل جوان هستند، ارتقای مشارکت و تقویت گفت وگوی همدلانه و سازنده با شعار امید، آگاهی و نشاط است.

فرهادی یادآورشد: ما به جامعه دانشگاهی و دانشجویی کشور نه به مثابه تهدید، بلکه به مثابه فرصت و سرمایه نگاه می کنیم و باور داریم که قاطبه نسل جوان دانشگاهی ما معتقد به آرمانهای والای نظام و مصالح عالیه کشور است.
برچسب ها: فرهنگ ، دولت
نام:
ایمیل:
* نظر: