bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۳۶۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
کنسرت بنیامین بهادری در بوشهر در آخرین پنج شنبه و جمعه تابستان 95 مورخ 25 و 26 شهریور ماه برگزار شد. این کنسرت به تهیه کنندگی...
کنسرت بنیامین بهادری در بوشهر در آخرین پنج شنبه و جمعه تابستان 95 مورخ 25 و 26 شهریور ماه برگزار شد. این کنسرت به تهیه کنندگی موسسه نشر موسیقی دی بآذر (تنها موسسه دارای مجوز از دفتر موسیقی در استان) با توجه به استقبال مخاطبین بوشهری در 3 سانس کامل در سالن شهید آوینی اجرا گردید.

بنیامین بهادری که برای اولین بار در بوشهر به اجرای کنسرت می پرداخت در شب اول کنسرت با جشن تولد و کیکی که توسط برادران خوبانی (مرتضی و مصطفی) از مدیران موسسه مجری و به نمایندگی از طرف بوشهریها بر روی صحنه هدیه گرفت و همراهی که گروه موسیقی ایشان برای اجرای آهنگ "تولد تولد" داشتند کاملا سورپرایز و هیجان زده شد و عنوان کرد که این برای دومین بار است که به این صورت غافلگیر می شود و دعا کرد که سال خوبی را در پیش رو داشته باشد و سال آینده که به بوشهر آمد بگوید که چه سال خوبی داشته است.

به گفته تهیه کنندگان کنسرت، انرژی درون سالن بسیار بالا بوده و اجرای خاص بنیامین حس خوبی به مخاطبین القا کرد و حتی کسانی که به عنوان همراه حضور داشتند و برای اولین بار آهنگ های بنیامین را می شنیدند، وی را در خواندن آهنگ ها همراهی می کردند و این تعامل دو طرفه انرژی مضاعفی را به بنیامین تزریق می کرد. بنیامین در سانس آخر کنسرت اعلام کرد که اجرای این سانس بهترین اجرای سال 95 ایشان بوده که در بوشهر رقم خورد و از خونگرمی و مهربانی بوشهریها بسیار تشکر کرد.
بنیامین در طول اجرا ضمن معرفی اعضا گروه موسیقی، از مدیران و دستگاه هایی که مجوز و شرایط برگزاری را فراهم نمودند و با شجاعت پای امضا خود ایستانده اند تا این کنسرت ها و ساعت های خوب فراهم گردد تشکر کرد. ایشان به دلیل همراهی با هواداران خود، تا پاسی از شب بعد از اجرای کنسرت در محل هتل اقامت خود به عکس یادگاری و امضا دادن به مخاطبین مشغول بودند.
موسسه برگزار کننده اعلام کرد که برنامه با نظم خاصی و بدون هیچ حاشیه ای اجرا گردید و نوید برگزاری کنسرت های خوبی را در ماه های پایانی سال داد.
برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، کنسرت ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: