bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۵
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان بوشهر با انجام شش بازی در شهرهای خورموج، برازجان، دلوار، اهرم و عامری به پایان رسید.
بامداد جنوب: هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان بوشهر با انجام شش بازی در شهرهای خورموج، برازجان، دلوار، اهرم و عامری به پایان رسید. 
به گزارش یاران سبز، در این هفته استقلال بنه گز در خانه نتوانست به سه امتیاز در مقابل امید گناوه برسد، این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. در برازجان پرسپولیس نوین که انتظار یک بازی آسان را در مقابل سیراف کنگان می‌کشید در نهایت ۳ بر یک مغلوب شد. شاهین عامری تلاش زیادی کرد تا دفاع منظم و چند لایه پتروشیمی جم خورموج را بشکند. این نظم تنها یک بار شکست که برای پیروزی شاهین هم کافی بود. پرسپولیس بنه گز 3 بر صفر استقلال بندر ریگ را شکست داد تا آبی‌های ریگ به منطقه خطر کوچ کنند. پرسپولیس دیلم در مقابل توحید بوالخیر هم حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب توحید شد و دیدار دو تیم همنام سپاهان خورموج و بوشهر هم که در خورموج انجام می‌شد با پیروزی ۲ بر یک نماینده بوشهر به اتمام رسید.

استقلال بنه گز ۱ - امید گناوه ۱
دو تیم استقلال بنه گز و امید گناوه؛ هم فوتبال را تقسیم کردند و هم نتیجه را. استقلال در همان آغاز بازی با گل علی حمدیان پیش افتاد، بعد از این گل بازی خوب رحمان انصاری در قلب خط دفاعی استقلال نگذاشت تا بازیکنان امید دروازه میزبان را تهدید کنند. در نیمه دوم یک حرکت از محمد حسن برفی که به‌تازگی از بند مصدومیت رها شده بود امید را امیدوار به گل مساوی کرد. ضربه این بازیکن باعث شد تا توپ به دست مسعود چوپانی برخورد کند و زارعی داور خورموجی نقطه پنالتی را به سود میهمان نشان دهد. این ضربه را هادی مشایخ به گل مساوی تبدیل کرد.
در حاشیه: این بازی سه اخراجی داشت. وحید رضایی از استقلال و قاسم لیراوی و رضا اسماعیل‌پور از امید، اخراجی‌های این دیدار بودند. امید گناوه در بازی آینده خود چهار بازیکن محروم و دو مصدوم دارد. قاسم لیراوی، رضا اسماعیل‌پور، حسن سالمی و محمود جلالی  از محرومان بازی آینده امید هستند. مهران ابراهیمی و سعید اسمی‌زاده هم بازیکنان مصدوم این تیم می‌باشند. هادی کرمی کاپیتان استقلال از بهترین‌های این دیدار بود.

شاهین عامری ۱ - پتروشیمی جم خورموج صفر
دیدار شاهین بندر عامری و پتروشیمی جم در حالی با یک گل به سود میزبان به اتمام رسید که توپ و میدان در طول نود دقیقه در اختیار بازیکنان شاهین بود. پتروشیمی با اندیشه یک امتیاز به بندر عامری سفر کرد. در این طراحی تفکرات عباس رضایی نقش انکارناپذیری داشت. میهمان در بستن روزنه‌های دفاعی خوب کار کرد اما وقتی در ضد حملات نتوانست برنامه خود را انجام دهد، فشار بی‌امانی را متحمل شد و بالاخره دروازه این تیم با ضربه مرتضی زارعی باز شد.

پرسپولیس بنه گز ۳ - استقلال بندر ریگ صفر
پرسپولیس بنه‌گز در مقابل استقلال بندر ریگ کار سختی نداشت. این تیم در نیمه نخست با دو گلی که محسن ربیعه و سروش چغادکی به ثمر رساندند، پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم هم بازی خوب فضل‌اله حسین‌پور در میانه زمین و مصطفی انصاری در پشت مهاجمان باعث شد تا این تیم به یک ضربه پنالتی و یک گل دست یابد‌. مصیب دشتی زننده گل این تیم بود ولی محسن ربیعه نتوانست ضربه پنالتی را گل کند تا این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به اتمام برسد.

پرسپولیس نوین برازجان ۱ - سیراف کنگان ۳
در روزی که رضا رضایی و غلامعباس سماچی به‌دلیل مصدومیت نتوانستند سیراف را همراهی کنند این تیم در برازجان بهترین نتیجه هفته را به دست آورد. عقیل ربیعی که سوابق آن نشان می‌دهد در لیگ‌های جوانان و نوجوانان استان هم از بهترین گلزنان لیگ بوده است در این دیدار هر سه گل میهمان را به ثمر رساند تا بهترین نتیجه و تنها برد سیراف تا این هفته به دست آید. در این بازی شاگردان اصغر حسین‌زاده فرصت‌های متعددی را از دست دادند تا شکست تلخی را در این دیدار تجربه کنند. تنها گل پرسپولیس نوین را علی اردشیری به ثمر رساند.
یکی از عوامل مهم در شکست پرسپولیس نوین را می‌توان در بازی ضعیف محمدبولحاجی و ناصر زیارتی دو مرد میانی این تیم جست‌وجو کرد.

سپاهان خورموج ۱ - سپاهان بوشهر ۲
سپاهان خورموج در زمین خود خیلی زود با گل محمد کردی‌پور پیش افتاد اما یک بازی نه چندان خوب از بازیکنان این تیم دلیلی شد تا خورموج در خانه ۲ بر یک نتیجه را به  سپاهان بوشهر واگذار کند. در این دیدار ابتدا کاظم ملک‌زاده بازی را مساوی کرد و در ادامه مهدی مسیگر در آخرین دقیقه بازی تیر خلاص را رها کرد تا نماینده بوشهر سومین برد متوالی خود را به دست آورد. در این دیدار حسین نجات‌پور هافبک خط میانی سپاهان بوشهر بهترین عملکرد را داشت.
در حاشیه: آتش‌جو که سپاهان خورموج را با نام وی می‌شناسند در این دیدار هم از ورزشگاه بیرون رانده شد تا یکی از نازیبایی‌های ورزش رقم بخورد.

توحید بوالخیر ۲ - پرسپولیس دیلم صفر
دیداری که تعادل فوتبالی در آن برقرار بود، در نتیجه تعادلی وجود نداشت. در این دیدار شاگردان احمد روزبهانی موفق به شکست 2 بر صفر میهمان دیلمی خود شدند. میلاد دریانوردی و محمدرضا احمدی گلزنان توحید در این دیدار بودند. محمد توکل گر چه در پست غیر تخصصی خود به‌کار گرفته شد ولی عملکرد خوبی داشت و از عوامل مهم پیروزی توحید در این دیدار بود. توکل در آخرین نقطه دفاعی توحید به‌کار گرفته شد.

برچسب ها: ورزش ، فوتبال ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: