bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
‌پاس مانع قطع روند سینوسی بوشهری‌ها شد؛
هفته ششم لیگ دسته 2 کشور، روز گذشته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و تنها نماینده استان در این مسابقات، شاهین شهرداری بود که به مصاف تیم پاس همدان رفت و با شکست مواجهه شد تا...
هفته ششم لیگ دسته 2 کشور، روز گذشته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و تنها نماینده استان در این مسابقات، شاهین شهرداری بود که به مصاف تیم پاس همدان رفت و با شکست مواجهه شد تا خطر از دست دادن صدر را بیشتر از گذشته احساس کند.
ترکیب شاهین (‌تعویضی‌ها)
جاسم یاسرالهی‌، مجید خدابنده‌لو، بهروز نوروزی‌فرد، رضا فخری، فرهاد نوری، مسعود نظر‌زاده، محسن ارزانی (از دقیقه 55 هادی اصغری)، رضا دهقان، حسن آتشی، آرین محمدی و غلامرضا احمدشاهی (از دقیقه 72 حسین غریبی)

شرح بازی
نیمه اول: به گزارش روابط عمومی شاهین شهرداری، بازی با سرعت بالایی آغاز شد و پاسی‌ها با هدف ضدحمله به میدان آمده بودند و با بازی فیزیکی و درگیرانه قصد تخریب بازی‌سازی خط میانی شاهین شهرداری داشتند. در همان ابتدای بازی شوت محکم رضا دهقان دروازه پاس را به‌شدت تهدید کرد اما ادامه تیم میزبان بود که از روی یک ضد حمله با ضربه سر حامد میرزایی به گل رسید.
در ادامه نیمه اول بازیکنان شاهین شهرداری بیشتر بر توپ و میدان تسلط داشتند ولی حملات شاهینی‌ها در برابر دفاع بسته تیم میزبان نتیجه بخش نبود در اواخر نیمه اول داور بازی از خطای محرز مدافع پاس همدان روی آرین محمدی چشم‌پوشی کرد تا بازی برای دقایقی به جنجال کشانده شود و این نیمه با برتری پاسی‌ها به پایان برسد.
نیمه دوم: نیمه دوم بازی تقریبا مشابه نیمه اول بود و تیم پاس همچنان یک بازی فیزیکی را در دستور کار داشت، حملات دو تیم بیشتر تا پشت محوطه جریمه یکدیگر بود و و به‌ جز معدود دفعات کمتر دروازه‌های تهدید شد تا این دیدار حساس با اندوخته 3 امتیازی و ارزشمند همدانی‌ها همراه شود. با این شکست تیم شاهین شهرداری و پاس همدان با 10 امتیاز و به لطف بازی بیشتر نسبت به حریفانشان در این گروه، در صدر قرار گرفتند.

گفت‌وگو با کاپیتان شاهین شهرداری
در همین رابطه به سراغ کاپیتان شاهین شهرداری رفتیم. مسعود نظرزاده در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که از نظر فوتبالی، روز ما نبود، گفت: ما نتوانستیم انتظارات مربیان را در زمین برآورده کنیم و همین دلیل باعث شد که بازی را واگذار کنیم. ما می‌توانستیم خیلی بهتر از اینها عمل کنیم و اگر دقتمان بیشتر بود، می‌توانستیم به گل برسیم. به هر حال به‌طور کلی روز خوبی را سپری نکردیم و امتیازی به‌دست نیاوردیم.
 وی در ادامه سخنانش در مورد عملکرد خود و دیگر بازیکنان شاهین در این بازی گفت: متاسفانه بچه‌ها امروز اصلا بازی خوبی به نمایش نگذاشتند و دلیل آن هم این بود که حس جنگندگی در آنها نبود. البته من شخصا از عملکردم اصلا راضی نیستم. امیدوارم که در بازی‌های آینده بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم و در صدر جدول بمانیم. البته همانطور که می‌بینیم نتایج ما در این دوره از مسابقات سینوسی است و دلیل اصلی آن، این است که تیم‌ ما در فصل جدید با تغییراتی زیادی روبه‌رو شده بود و یک تیم تازه تشکیل داده بودیم، زمان می‌برد که بازیکنان این تیم به هماهنگی لازم برسند. همانطور که می‌دانید تیم شاهین در این مسابقات نتوانسته به ثبات کامل برسد و شکل واقعی خود را هنوز پیدا نکرده است. ولی همانطور که گفتم زمان همه‌چیز را حل می‌کند و تیم‌ ما در آینده نزدیک می‌تواند، نتایج درخشانی کسب کند.
نظرزاده در پاسخ به این‌که نظرش در مورد بازیکنان جوان شاهین شهرداری چیست، تاکید کرد: بعضی از این بازیکنان به‌خوبی خود را ثابت کرده و عملکرد خوبی داشته‌اند اما برخی دیگر از این بازیکنان هنوز کار دارند و باید تمرینات بیشتری با تیم اصلی داشته باشند. ولی همه ما دست به دست هم می‌دهیم تا این جوانان با انگیزه، پیشرفت خوبی داشته باشند تا بتواند آینده شاهین را رقم بزنند.
وی در پایان در پاسخ به این‌ سوال که با توجه به این‌که بازی بعدی در بوشهر است، چه انتظاری از هواداران دارد، خاطرنشان کرد: آنها همیشه و در همه‌جا از ما حمایت کرده و صبوری می‌کنند. با توجه به این‌که بازی بعدی ما با تیم شهرداری همدان در بوشهر است، برای کسب سه امتیاز وارد میدان می‌شویم تا هم وضعیت خود را در جدول مسابقات بهبود بخشیم و همه این شکست تلخ را جبران کنیم.

بازی بعدی شاهین شهرداری
تیم شاهین شهرداری بوشهر، روز شنبه اول آبان‌ماه ساعت 15:45 در ورزشگاه شهید بهشتی به مصاف تیم شهرداری همدان خواهد رفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: