bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۴ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
با شکست کاسپین در قزوین؛
هفته دهم لیگ دسته دوم کشور روز گذشته برگزار شد و شاهین شهرداری بوشهر در قزوین به مصاف کاسپین این شهر رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به‌نفع سفید‌پوشان بوشهری به پایان رسید تا این تیم به صدر جدول مسابقات برود.
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
هفته دهم لیگ دسته دوم کشور روز گذشته برگزار شد و شاهین شهرداری بوشهر در قزوین به مصاف کاسپین این شهر رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر یک به‌نفع سفید‌پوشان بوشهری به پایان رسید تا این تیم به صدر جدول مسابقات برود.
شرح بازی
به گزارش روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری، بازی تسلط تیم کاسپین قزوین و آشفتگی تیم شاهین شهرداری بوشهر آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی بازی قزوینی‌ها با مجید منتها و با دخالت مدافع شاهین شهرداری در دقیقه 3 به گل رسیدند. در ادامه هم این تیم کاسپین قزوین بود که بر بازی مسلط بود تا این‌که از دقیقه 20 به بعد محمد احمدزاده با دو تعویض و ورود حسن آتشی و محمد خنسیر تغییر تاکتیک داد و همین امر باعث شد تا سفید‌پوشان بوشهری تا پایان نیمه اول، بازی بهتری ارائه دهند و بین دقایق 30 تا 40 بازی سه موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند. در دقایق پایانی نیمه اول نیز داور از خطای پنالتی مدافع کاسپین بر روی خدابنده‌لو چشم‌پوشی کرد تا نیمه اول با برتری قزوینی‌ها به پایان برسد.
آهنگ سراسر تهاجمی شاهینی‌ها در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و شاگردان احمدزاده تیم قزوینی را کاملا به عقب کشیدند و با نفوذ مردان میانی از جناحین و تحرک مهاجمان شاهین شهرداری بازی کاملا در اختیار سفید‌پوشان بوشهری بود. این روند با ایجاد چند موقعیت مناسب گلزنی تداوم یافت تا این‌که ارسال مجید خدابنده‌لو را رضا دهقان هافبک جوان شاهین با ضربه سر در دقیقه 58 به تور دروازه حریف چسباند.
با به ثمر رسیدن گل اول، شاگردان احمدزاده عقب‌نشینی نکردند و به بازی خوب و روان خود ادامه دادند تا در دقیقه 71 حرکت تکنیکی و زیبای افشین محمدی در محوطه جریمه حریف و شوت سنگین این مهاجم با دفع دوازه‌بان حریف همراه شد تا این توپ سرگردان را غلامرضا احمدشاهی به‌عنوان تیر خلاص بازی به دورن دروازه قزوینی‌ها بفرستد. بعد از این گل بازیکنان کاسپین قصد جبران گل خورده را داشتند اما بازی منطقی و حساب شده بازیکنان شاهین اجازه خودنمایی را به آنها نداد تا سفید پوشان بوشهر با اندوخته‌ای سه امتیازی به صدر جدول تکیه بزنند.

گفت‌وگو با مربی و کاپیتان شاهین
در ادامه گزارش به سراغ مربی این تیم بوشهری رفتیم. ایمان دشتی در گفت‌وگو با بامداد جنوب با بیان این‌که ما در طول هفته برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم و می‌دانستیم که باید از کجاها به این تیم ضربه بزنیم، افزود: در نیمه اول، خصوصا در 15 دقیقه ابتدایی بچه‌های ما نتوانستند بازی خوبی ارائه دهند و به‌‌نوعی تیم حریف را دست کم گرفته بودند. همین مساله باعث شد که روی یک حادثه گل اول را دریافت کنیم. در نیمه دوم، با تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم بازی را در دست بگیریم و به این تیم گل بزنیم و به لطف خدا بتوانیم، پیروز از این میدان سخت خارج شویم. خوشبختانه بازی حواشی خاصی نداشت و داور به‌خوبی در این بازی قضاوت کرد. البته تعدادی هوادار هم از انزلی آمده بودند و آقای احمدزاده را تشویق می‌کردند.
وی در ادامه و در پاسخ به این‌که از عملکرد بازیکنان جوان تیم راضی بوده یا خیر، تاکید کرد: آنها عملکرد خوبی در این بازی داشتند. رضا دهقان یکی از بازی‌های خوب خود را به نمایش گذاشت و توانست یکی از گل‌های ما را به ثمر برساند. البته دیگر بازیکنان جوان تیم هم عملکرد خوبی در این بازی داشتند و روز به روز در حال بهتر شدن هستند. امیدواریم در بازی‌های بعدی بتوانند کمک بیشتری به تیم کنند و استعداد های خود را نشان دهند.

دشتی در پایان در مورد اوج‌گیری شاهین در هفته‌های گذشته، کمبود بازیکن و برنامه‌های شاهین برای بازی‌ بعدی خاطرنشان کرد: کل مدیریت باشگاه در حال فعالیت هستند که این تیم به نتیجه دلخوا دست یابد. بچه‌ها هم تلاش زیادی به خرج می‌دهند که بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند. اگر این مسائل ادامه داشته باشد، ما می‌توانیم به‌راحتی به مرحله بعد صعود کنیم. ولی یکی از مشکلاتی که فعلا درگیر آن هستیم، مشکل کمبود بازیکن است و هدف ما برای نیم فصل، جذب چند بازیکن است تا مشکلات را کمتر کنیم. بازی بعدی ما با شهرداری تبریز است و این در حالی است که این تیم هم امتیاز با ما در صدر جدول است و این نشان می‌دهد بازی سختی در پیش داریم. هدف اصلی ما کسب سه امتیاز در بوشهر است تا بتوانیم در صدر جدول بمانیم.
 در ادامه این گزارش با کاپیتان شاهین شهرداری هم گفت‌وگو کردیم. مسعود نظرزاده در گفت‌وگو با بامداد جنوب، گفت: ما در این بازی بردیم ولی حریف بازی را برای ما سخت کرد. در 15 دقیقه ابتدایی بازی، بازیکنان ما نتوانستند بازی همیشگی خود را انجام دهند و خیلی زود گل دریافت کردیم. در ادامه بازی را در دست گرفتیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم و خدا را شکر دو گل در نیمه دوم زدیم. با همین دو گل توانستیم برنده بازی شویم. ما باید این بازی را می‌بردیم تا آمار بد خود را در بازی‌های خارج خانه بهبود ببخشیم.
وی یادآور شد: به‌نظر من برخی از مردم ما صبور نبودند و در این چند وقته انتقادات بی‌اساسی به تیم شاهین وارد شد. تیم شاهین، با تیم فصل گذشته تفاوت زیادی هم از نظر مربی و هم از نظر بازیکن دارد و زمان می‌برد که بازیکنان جدید به هماهنگی کامل برسند. مردم خیلی دوست داشتند که ما در همه بازی‌ها برنده باشیم. تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و من مطمئن هستم که ما بهتر از این می‌شویم. تیم مقابل ما، از نظر مالی با مشکلاتی روبه‌رو بود و تمریناتش هم به‌طور مرتب انجام نمی‌شد اما این تیم‌ها خیلی خطرناک هستند، چراکه چیزی برای از دست دادن ندارند و بدون استرس بازی می‌کنند. تیم قزوینی همانطور که گفتم در 15 دقیقه ابتدایی خیلی به تیم ما فشار آورد ولی ما توانستیم شکست را به یک برد شیرین تبدیل کنیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: