bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
بارندگی در راه استان بوشهر؛
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال آغاز بارش‌های خفیف از روز سه‌شنبه در سطح استان خبر داد و گفت: آخر هفته بارانی برای برخی نقاط استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود.
 پیام مساعدی اظهار داشت: آسمان استان بوشهر امروز نیمه ابری همراه با غبار محلی و افزایش ابر در نقاط مختلف استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: برای روز سه‌شنبه، آسمان استان بوشهر نیمه ابری و در برخی نقاط ساحلی همراه با مه صبحگاهی خواهد بود و در جنوب استان احتمال بارش خفیف و پراکنده باران وجود دارد.

مساعدی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه نیز آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری در جنوب استان با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران است، افزود: روز پنج‌شنبه آسمان نیمه ابری تا تمام ابری در برخی نقاط مرکزی و جنوبی استان همراه با وزش باد و احتمال بارش پراکنده باران خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: روز جمعه نیز آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد و احتمال بارش پراکنده باران در برخی نقاط ساحلی استان خواهد بود.

وی بیان کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه سرعت وزش باد بین هشت تا ۲۸ کیلومتر بر ساعت، روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه بین ۱۰ تا ۳۰ کیلومتر بر ساعت و روز جمعه بین ۱۲ تا ۳۶ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: