bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۴
در حوزه اعتبارات فرهنگی نیز علی‌رغم همه مشکلات و تورم، شاهد رشد 30درصدی اعتبارات این حوزه در دولت تدبیر و امید بوده‌ایم. دشتی ادامه داد: برگزاری 60 برنامه مهم فرهنگی وهنری در سال‌های 92 الی 94 از دیگر نکات حائز اهمیت است که از لحاظ کمی با رشد 40 درصدی فعالیت‌ها نسبت به گذشته بودیم.
بامداد 24: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم از افزایش 3برابری اعتبارات فرهنگی و زیر‌ساختی حوزه فرهنگ و هنر در دیلم خبر داد و این سهم اعتبار را حاصل تلاش‌ و حمایت‌های ویژه مسوولان دولت تدبیر و امید دانست.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، روز سه شنبه دومین جلسه شورای اداری شهرستان دیلم با حضور حقیقی معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد. در این نشست عبدالصمد دشتی با بیان این‌که در سال‌های 90 و 91 اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال بابت تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری دیلم اختصاص یافت، گفت: این در حالی که در سال 92 و93  با ورود دولت تدبیر و امید شاهد تخصیص اعتباری بالغ بر 1میلیارد و پانصد هزار ریال جهت احداث پلاتو و تعمیرات مجتمع فرهنگی وهنری دیلم صورت گرفت.

عبدالصمد دشتی ادامه داد: اعتبارات فرهنگی و زیر ساختی حوزه فرهنگ وهنر در دیلم با 3برابر افزایش نسبت به دو سال آخر دولت قبل، مدیون حمایت و اهتمام مدیران و مسوولان ارشد دولت تدبیر و امید در شهرستان است.

دشتی یادآور شد: در حوزه اعتبارات فرهنگی نیز علی‌رغم همه مشکلات و تورم، شاهد رشد 30درصدی اعتبارات این حوزه در دولت تدبیر و امید بوده‌ایم. دشتی ادامه داد: برگزاری 60 برنامه مهم فرهنگی وهنری در سال‌های 92 الی 94 از دیگر نکات حائز اهمیت است که از لحاظ کمی با رشد 40 درصدی فعالیت‌ها نسبت به گذشته بودیم.

وی برگزاری پنجمین جشنواره استانی شعر محلی سنگار افتو، اولین جشنواره استانی نمایشنامه‌خوانی دفاع مقدس، آئین تجلیل از60 نفر از هنرمندان برتر شهرستان، خرید آثار هنرمندان به ارزش 70میلیون ریال، برپایی 20 نمایشگاه فرهنگی و هنری، افتتاح دو پروژه پلاتو هنری را از مهمترین برنامه‌های اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در سال‌های 92 تا94 عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به پروژه‌های دارای اولویت در حوزه فرهنگ و هنر تاکیدکرد: پروژه احداث گالری مجتمع فرهنگی و هنری دیلم و همچنین احداث مجتمع فرهنگی شهر امام حسن به جهت ضرورت‌های مبرهن و تعیین‌شده، نیازمند تخصیص اعتبار لازم  در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است که امیدواریم با ورود فرماندار جدید و تحقق این مهم، نقطه عطفی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان دیلم پدیدار شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: