bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۳۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۴
رسانه‌ها تنها منتقد نیستند بلکه در تعامل سازنده شهرداری و شورای شهر با رسانه‌ها می‌توان از ظرفیت توجیه‌گری آن‌ها نیز استفاده کرد و محدودیت‌ها و مشکلاتی که شورا با آن درگیر هستند را به مردم اطلاع‌رسانی کرد.

بامداد 24: اعضای شورای شهر بوشهر برای حمایت از خانه مطبوعات بوشهر، موافقت خود را برای حمایت از خانه مطبوعات برای برگزاری جشن روز خبرنگار و جشنواره عکس سال بوشهر اعلام کردند.

شورای شهر بوشهر روز گذشته، میزبان هیات‌ مدیره خانه مطبوعات بوشهر بود و در این نشست اعضای هیات‌مدیره خانه مطبوعات بوشهر نظرات و پیشنهاد‌های کاری خود را مطرح کرده و در ادامه نیز اعضای شورای شهر بوشهر با تأکید بر اهمیت جایگاه رسانه‌ها، بر حمایت از خانه مطبوعات بوشهر تأکید کردند.

مدیرعامل خانه مطبوعات بوشهر در این نشست گفت: از شورای اول تاکنون، مطبوعات محلی همکاری بسیار خوبی با شورا داشته‌اند و رسانه‌های استان بوشهر به مشکلات حوزه شهری، نگاهی تعاملی دارند.

عبدالرسول میگلی‌نژاد افزود: رسانه‌ها تنها منتقد نیستند بلکه در تعامل سازنده شهرداری و شورای شهر با رسانه‌ها می‌توان از ظرفیت توجیه‌گری آن‌ها نیز استفاده کرد و محدودیت‌ها و مشکلاتی که شورا با آن درگیر هستند را به مردم اطلاع‌رسانی کرد.

وی در پایان با اشاره به برخی برنامه‌های خانه مطبوعات همچون، برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی برگزاری جشنواره عکس سال بوشهر  و چاپ کتاب جشنواره عکس و... ، خواستار تعامل و همکاری شورا و شهرداری با خانه مطبوعات استان شد.

رئیس شورای شهر بوشهر نیز با قدردانی از رسانه‌ها در همکاری با مدیریت شهری گفت: شهر نیازمند حضور رسانه‌ها و نقدهای منصفانه آن‌ها است زیرا اعضای شورا، شورا را برای خود نمی‌خواهند، بلکه خود را وقف شهر و شورا کرده‌اند. رسانه‌ها نقش ویژه‌ای در نهادینه‌کردن فرهنگ پرسشگری و ساماندهی مطالبات به‌حق مردم‌ دارند و این رسانه است که مطالبات مردم را مدیریت می‌کند.

برزگر‌زاده در ادامه تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر  مطبوعات را به‌عنوان یک مشاور امین در کنار خود می‌بینند زیرا رسانه‌ها بهترین مشاورین و کارشناسان در حوزه شهر و مردم هستند. درخواست‌های خانه مطبوعات به کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا ارجاع  داده می‌شود تا پس از بررسی لازم تصمیمات مورد نظر گرفته شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: