bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵
جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که زلزله شب گذشته در استان بوشهر خسارات جانی نداشته است و در حال جمع‌بندی میزان خسارت‌های احتمالی مالی به شهروندان هستیم.
 محمدحسن باستی امروز در نشست اضطراری مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: زلزله‌های متمادی روز گذشته در شهرستان‌های دشتستان و گناوه در استان بوشهر خسارت جانی بر جای نگذاشت اما در حال بررسی میدانی میزان خسارات مالی هستیم.

وی اضافه کرد: مجموعه تیم ستاد مدیریت بحران استان بوشهر در آمادگی کامل برای مقابله با پیامدهای احتمالی زلزله هستند تا در صورت ایجاد زلزله‌هایی با مقیاس بزرگ‌تر بتوانند مدیریت کنند.

 معاون امور عمرانی استاندار و جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر تصریح کرد: هر کدام از دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان بوشهر در سطح شهرستان‌های استان نیز تمام نیروها و امکانات خود را بسیج کرده و در آماده‌باش هستند.

وی یادآور شد: انجام زلزله‌های متمادی در شهرستان‌های استان را جدی گرفته‌ایم و بر این اساس در نقاط مختلفی از شهرستان‌های استان تیم‌های امدادی حضور میدانی پیدا کرده و مستقر شده‌اند.

باستی عنوان کرد: در صورت ادامه روند زلزله‌های اخیر، پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر در مناطق زلزله‌خیز استان برپا می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار و جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر بیان کرد: با توجه به تجارب زلزله‌های گذشته در استان بوشهر، هم‌اکنون مکان‌هایی در سطح استان بوشهر پیش‌بینی شده که در صورت وقوع زلزله بتوانیم در کمترین زمان ممکن کار اسکان زلزله‌زدگان را فراهم سازیم.

وی اظهار داشت: با توجه به این که بخشی از مردم مناطق زلزله‌زده شب گذشته را در خارج از خانه‌های خود گذراندند چادرهایی در مناطقی از استان که در نزدیکی کانون زلزله بودن توزیع شده است.
برچسب ها: جامعه ، بوشهر ، زلزله
نام:
ایمیل:
* نظر: