bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۶ - ۱۵ دی ۱۳۹۵
محمد شمسی در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
ایرانجوان مطابق سال‌های گذشته با مشکلات زیادی فصل را شروع کرد و حتی در این بین یک‌بار سرمربی خود را تغییر داده. در این مدت ما سعی کرده‌ایم به هر شکل از این تیم حمایت کنیم و
بامدادجنوب- علی پورتنگستانی:
ایرانجوان مطابق سال‌های گذشته با مشکلات زیادی فصل را شروع کرد و حتی در این بین یک‌بار سرمربی خود را تغییر داده. در این مدت ما سعی کرده‌ایم به هر شکل از این تیم حمایت کنیم و هر هفته به سراغ یکی از بازیکنان این تیم رفتیم. این هفته به سراغ محمد شمسی، یکی از بازیکنان با تجربه تیم رفتیم که مطابق سایر بازیکنان پس از یک شروع بد، حال وضعیت خوبی دارد. وی در گفت‌و‌گو با ما در مورد مسائل مختلفی از جمله مهدی قائدی، خرمزی، مسائل مالی باشگاه و ... صحبت کرد.
محمد شمسی در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد وضعیت خود در مسابقات امسال گفت: در اوایل فصل به‌دلیل مشکلاتی که بر تیم حاکم بود نتوانستم عملکرد خوب داشته باشیم. البته این وضعیت بر کل تیم حاکم بود اما خدا را شکر روز‌به‌روز بهتر شدیم و توانستیم تونایی‌های خود را در بازی‌های گذشته به‌خوبی نشان دهیم. از عملکرد خودم در چند بازی گذشته خیلی راضی هستم و مطئمنا از این هم بهتر خواهم شد.

وی در ادامه و در پاسخ به ‌این‌که چرا ایرانجوان فصل را آن‌طور که انتظار می‌رفت شروع نکرد، یادآور شد: این شرایط سال‌هاست که در ایرانجوان حاکم است، چراکه تیم ما یک هفته مانده به شروع مسابقات تمرینات خود را شروع می‌کند. جدا از این، ما در بازی‌های اول، اسم هم‌‌تیمی‌های خود را نمی‌دانیم چه برسد به این‌که بتوانیم کار‌های تاکتیکی در زمین اجرا کنیم. به همین دلیل است که هفته‌های اول نتایج خوبی نمی‌گیریم و تا به هماهنگی لازم برسیم و تیم شکلی جدیدی به خود بگیرد، زمان می‌برد اما خدا را شکر این اتفاق قبل از پایان نیم‌فصل اول رخ داد و تیم‌ ما الان بازی بهتری در مقایسه با هفته‌های اول لیگ به نمایش می‌گذارد. البته این را بگویم که آقای خرمزی در این راه خیلی به ما کمک کرد. آقای خرمزی از مربیان خوب بومی بود اما متاسفانه در ایرانجوان بدشانس بود و نتوانست برنامه‌های خود را در ایرانجوان اجرا کند. همین دلایل باعث شد که نتواند به‌کارش در ایرانجوان ادامه دهد.

بازیکن ایرانجوان بوشهر در ادامه گفت‌وگو در مورد کمک‌های ناچیز مسوولان به ایرانجوان و قسط‌بندی پول‌های وعده داده شده به باشگاه تصریح کرد: من خیلی در مسائل دخالت نمی‌کنم و خوشم نمی‌آید به این مسائل ورود کنم. من خیلی دنبال پول نیستم و این مسائل هر سال برای ایرانجوان رخ می‌دهد. سال اول که به ایرانجوان آمدم، فقط پنج درصد قراردادم را گرفتم. در سال دوم 10 درصد و امسال تا الان 8 درصد از قراردادم را گرفته‌ام. واقعا حیف است تیمی که در لیگ یک بازی می‌کند، این چنین مشکلاتی داشته باشد. مسائلی که صد درصد روی عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد و باعث خراب شدن روحیه بازیکنان و کادر فنی می‌شود. به‌نظر من تنها مشکلی که آقای مفتخر و تیم ایرانجوان را تهدید می‌کند، مسائل مالی است و گرنه بچه‌ها خیلی هماهنگ شده‌اند تا تیم بهترین نتیجه را کسب کند. در کنار این مساله، آقای مفتخر جو خوبی در تیم درست کرده است ولی همانطور که گفتم مشکلات مالی می‌تواند در تیم دو دستگی ایجاد شده و حاشیه تولید کند. 

وی در ادامه در مورد بازیکنان جوان و باتجربه تیم ایرانجوان، تاکید کرد: مهدی قائدی بچه محله‌مان است و از نظر تکنیک و تاکتیک فوق‌العاده است. او در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بازیکنان زیادی مانند آقا مهدی در بوشهر هستند ولی متاسفانه دیده نمی‌شوند. من مطمئنا که سال دیگر این بازیکن جوان در لیگ برتر توپ می‌زند. یکی دیگر از بازیکنان با تجربه تیم آقای صادق گشنی است و با وجود این‌که سال اولم است که با او همبازی می‌شوم، ولی هم از لحاظ معرفت و هم از لحاظ فوتبال چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. گشنی بازیکن بزرگی است و حق او نیست که در لیگ یک توپ بزند.

شمسی در پاسخ به این سوال که برای نیم فصل دوم چه انتظاری از هوداران و مسوولان تیم دارد، تاکید کرد: از آنها می‌خواهم که به ورزشگاه بیاند و از تیم محبوب‌شان حمایت کنند. ما که پولی نمی‌گیریم و تنها دل‌خوشی‌مان همین هواداران با تعصب ایرانجوان است. امیدوارم که در نیم فصل دوم حمایت‌ آنها از ایرانجوان بیشتر شود. از مسوولان ایرانجوان می‌خواهم که اگر می‌توانند به تیم کمک کنند و اگر در توان‌شان نیست، حداقل یک اسپانسر برای تیم انتخاب کنند تا تیم از نظر مالی مقداری تقویت شود. با این وضعیت، کار کردن هیچ فایده‌ای ندارد. با گفتن کلمه «نداریم نداریم» که نمی‌شود تیم‌داری کرد. ما وسایل مورد نیاز برای فوتبال را نمی‌توانیم تهیه کنیم چه برسد که به زندگی‌مان برسیم.
محمد شمسی در پایان گفت‌وگو خاطرنشان کرد: از روزنامه خوب شما تشکر می‌کنم که از ایرانجوان حمایت می‌کند. همچنین اینجا جای دارد از تمام کسانی که برای موفقیت من زحمت کشیده‌اند، تشکر و قدردانی کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر: