bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۵
سرمربی تیم ایران‌جوان بوشهر گفت: به سبب بدهی باشگاه ایران‌جوان بوشهر ۴ بازیکن که در کسب امتیاز این تیم در مسایقه با نفت مسجد سلیمان تاثیرگذار بودند صادر نشد.
سعید مفتخر بعد از ظهر امروز پس از  تساوی بدون گل تیم ایران‌جوان بوشهر در مقابل تیم نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه بازی خوبی بازیکنان دو تیم ارائه دادند اظهار داشت: از شرایط بازیکنان تیم ایران‌جوان در این بازی رضایت ندارم.
وی با اشاره به اینکه 4 بازیکن اصلی تیم ایران‌جوان بوشهر در بازی امروز غائب بودند گفت: 4 بازیکنی که در نیم فصل دوم جذب  شده بود به سبب صادر نشدن کارت بازی آنها در مسابقه امروز غایب بودند.

سرمربی تیم  ایران‌جوان بوشهر با بیان اینکه ما روی این 4 بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم افزود: حضور نداشتن این 4 بازیکن در این مسابقه ترکیب تیم ایران‌جوان را بر هم زد و مجبور به تغییر ترکیب تیم شدیم.
مفتخر تاکید کرد: به سبب بدهی باشگاه ایران‌جوان بوشهر به بازیکنان در  فصل گذشته کارت 4 بازیکن یاد شده صادر نشد و امروز نتوانستیم از این بازیکنان استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه تیم ایران‌جوان بوشهر می‌توانست سه امتیاز بازی را کسب کند خاطرنشان کرد: تیم ایران‌جوان می‌توانست روی ضد حمله‌ها سه امتیاز بازی را از آن خود کند اما متاسفانه شرایط برای تیم خوب رقم نخورد.

سرمربی تیم  ایران‌جوان بوشهر با اشاره به اینکه بازی این تیم  هفته آینده با مس کرمان است تصریح کرد:امیدواریم مسئولان تلاش کنند کارت 4 بازیکن یاد شده برای بازی آینده صادر کنند.
مفتخر با بیان اینکه تیم ایران‌جوان بوشهر دو پست خالی دیگر هم دارد افزود: 2 پست خالی در تیم ایران‌جوان بوشهر وجود دارد که می‌توانیم با جذب این دو بازیکن ضعف تیم را برطرف کنیم.
برچسب ها: فوتبال ، ایرانجوان ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: