bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان میزان خسارت سیل به تاسیسات برق استان را تشریح کرد.
بامداد جنوب: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان میزان خسارت سیل به تاسیسات برق استان را تشریح کرد. 
امرالله پاراد روز گذشته در نشست ستاد مدیریت بحران استان با بیان این‌که بارش رحمت الهی باران هر چند برای حوزه‌های مختلف استان برکات مهمی داشت ولی به زیرساخت‌های استان خساراتی وارد کرد، گفت: بارش باران در سه روز گذشته سبب شکسته شدن 580 تیر برق، قطعی خطوط شبکه فشار متوسط و ضعیف تعدادی از روستاها و بروز خسارت 25 میلیاردی به تاسیسات برق استان شد.

به گفته وی، خسارت به شبکه‌های برق‌رسانی در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، تنگستان، دشتی، دیر، کنگان، عسلویه، جم، گناوه و دیلم به ثبت رسیده است.
پاراد ضمن تاکید بر این‌که امکانات، اکیپ‌های عملیاتی و اتفاقات برق استان در سریع‌ترین زمان در محل‌های حادثه حضور یافتند، گفت: این تیم‌ها، ضمن عیب‌یابی سیستم مشکلات فراروی مردم در حوزه برق را به بهترین شکل ممکن مدیریت و رفع کردند.
این مسوول با اشاره به شدت حادثه و فراگیر بودن آن در سطح استان خاطرنشان کرد: این بارندگی به تاسیسات برق شامل 29 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و 21 دستگاه پست هوایی خسارت وارد کرد که با تلاش شبانه‌روزی تمامی کارکنان این شرکت، تمام مشترکان برق‌دار و مشترکان حادثه‌دیده با انجام تمهیدات نظیر مانور، تامین برق شدند.

برچسب ها: جامعه ، برق ، بوشهر ، سیل
نام:
ایمیل:
* نظر: