bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
فرماندار دشتستان گفت: 149طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار470 میلیارد ریال هفته دولت در دشتستان به بهره برداری خواهد رسید.
بامداد24:
149طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت در دشتستان بهره برداری خواهد شد
به گزارش ایرنا، ارسلان زارع در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: در هفته دولت سال گذشته 88 پروژه اقتصادی با اعتبار 300 میلیارد ریال در دشتستان افتتاح شد.

وی یادآور شد: همه ما امروز همزمان با گرامیداشت هفته دولت با ادای احترام به شهدای عزیزمان با آنها و امام راحل تجدید عهد کردیم که با عزمی راسخ تر و تلاش بیشتر در سایه وحدت و به تعبیر مقام معظم رهبری همدلی بیشتر در راه استقلال و توسعه و عزت ایران اسلامی تلاش کنیم.
زارع بیان داشت: خدمات صورت گرفته در راستای تلاش های گسترده دولت تدبیر و امید برای رضای خداوندو مردم انجام گرفته که باید برای شتاب بخشیدن به توسعه و بالندگی استان و شهرستان بیشتر شود.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: مردم ما شایسته بهترینها هستند لذا همه دولتمردان باید این روزها را فرصتی جهت تقویت عزم و اراده خود برای خدمتگذاری به مردم برشمرند.
فرمانده سپاه دشتستان نیز گفت: احترام به مردم و خوشرویی و اخلاق نیکو از ویژگیهای بارز شهیدان رجایی و باهنر بود.

سرهنگ غلامپور بیان دشت: همچنین این دو بزرگوار خصلت مهم دیگری که داشتند ذوب در ولایت بودند و هم خود و هم همکارانش تابع ومحض ولایت بودند.
وی اضافه کرد: این هفته و همه ایام سال و دوران خدمت فرصتی مغتنم برای الگو گرفتن و درس آموختن از شهدا و این دو بزرگوار است.
منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: