bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۵۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
بامداد24:
به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، حسن اسماعیلی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های هفته دولت دیلم در جمع مدیران اجرایی این شهرستان اظهار کرد:
رهبری تأکید دارند که خدمات نظام و دولت را به مردم بگویید تا مردم هر روز امیدوارتر و نشاط، شادابی و امید را در زندگی لمس کنند و با ابزار اطلاع‌رسانی و استفاده از فضای مجازی، سایت‌ها مردم را در جریان خدمات قرار دهیم تا حلاوت و شیرینی خدمات انجام‌شده بیشتر شود.


اسماعیلی بیان کرد: دولت تدبیر و امید که برآمده از رأی و انتخاب مردم در انتخابات سال 92 بود، توانسته در حوزه‌های خارجی و داخلی موفقیت‌ها و افتخاراتی برای انقلاب و نظام داشته باشد و این موفقیت‌ها با حمایت رهبری و پشتیبانی مردم بوده است.

وی اظهار داشت: در حوزه سیاست خارجه و مذاکرات ابرقدرت‌ها در مقابل ایستادگی و مقاومت ملت غیور و سرفراز ایران اسلامی تسلیم و پای میز مذاکره نشسته و حق ایران را به رسمیت شناختند و نخستین کسی که در این توافق تأثیرگذار بوده، حضرت امام خمینی (ره) بوده است، زیرا بنیان‌گذار انقلاب راه مقاومت را در هشت سال دفاع مقدس به ما نشان داد و تیم مذاکره‌کننده که رهبری آن را تیمی شجاع، غیور، متدین دانسته با راهنمایی و ارشادات رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم و به برکت شهدا پیروز شد.

وی افزود: یک روز در جبهه‌ها و در نبرد، شهدا، جانبازان و ایثارگران از ملت و ارزش‌ها و انقلاب دفاع کردند و امروز سربازان عرصه دیپلماسی کشور در نشست با شش قدرت جهانی  ایستادند و از حق مردم دفاع کردند و این توافق مربوط به همه مردم با هر نوع دیدگاه است.

اسماعیلی گفت: دولت در حوزه سیاست داخلی و اجرای طرح تحول نظام سلامت بی نظیر بوده و این پیروزی‌ها برای همه ملت است و مربوط به یک جریان خاص نیست.

فرماندار دیلم تصریح کرد: در گذشته میزان تورم به 40 تا 50 درصد رسیده بود که حتی اعلام رسمی هم نمی‌شد و در حال حاضر دولت این نرخ را به 13 درصد رسانده است که باعث ثبات در بازار خواهد بود.

وی بیان کرد: امسال 300 میلیارد ریال اعتبار در حوزه راه و شهرسازی استان به جاده دیلم ـ گناوه اختصاص‌یافته و تا پایان سال این پروژه بزرگ به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسماعیلی افزود: امسال برای تسریع و سرعت در کار باوجود حساسیت مسیر بیشترین اعتبار استان در حوزه راه به این مسیر اختصاص یافت، ضمن اینکه اعتباری بالغ‌بر 50 میلیارد ریال برای زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی شمال استان تخصیص یافت.
برچسب ها: جاده استان
نام:
ایمیل:
* نظر: