bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
بامداد24:
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تیم فوتبال گوام به خاطر اردوهای طولانی‌مدتی که پشت سر گذاشته مطمئناً از آماده‌سازی بهتری نسبت به تیم ما برخوردار است.

کارلوس کی‌روش در حاشیه اولین تمرین تیم ملی فوتبال درباره آغاز اردوی تیم ملی ونحوه انتخاب بازیکنان گفت: نزدیک به 5 سال است که در فوتبال ایران هستم و بازیکنان را می‌شناسم. از مسابقات ابتدایی فصل نگاه موثری در انتخاب بازیکنان داشته است در مدتی هم که نبودم با کادرم در ارتباط بودم و ازعملکرد بازیکنان اطلاع داشتم و در چند روزی هم که برگشتم این موضوع را پیگیری کردم.

وی درباره جوانگرایی در تیم ملی و اینکه آیا این جوانگرایی ادامه خواهد داشت یا نه گفت: کاری که در سال اول انجام دادیم تزریق بازیکنان جوان و مستعد به تیم ملی بود تا در کنار با تجربه‌ها به ترکیبی ایده‌آل برسیم یک سال وقت داریم تا این جوانان را برای راند بعدی مسابقات آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سؤال فارس درباره ناشناخته بودن تیم گوام و احتمال تکرار اتفاقات دیدار مقابل ترکمنستان گفت:‌ مطمئناً شناخت آنچنانی از این تیم نداریم و اطلاعات ما تنها بر اساس فیلم‌هایی است که ازآنها دیده‌ایم. اطلاع دقیق داریم که تیم خوبی است و به خاطر مدت زمانی که در اردو بوده‌اند به طور حتم از آماده‌سازی بهتری نسبت به ما برخوردار هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم گوام نسبت به آن زمانی که 19 گل از ایران خورد چه تغییری کرده ، گفت: نتیجه که اشاره کردید به زمانی باز می‌گردد که تیم ملی پرتغال 3 هزار سال پیش یک مربی به نام واسگادا داشت. دقیقاً به زمانی بر می‌گردیم که پرتغال یک تیم مستقیم دربندرعباس داشت و الان وجود خارجی ندارد.

کی‌روش در پاسخ به این سؤال که آیا شما روی نیمکت تیم ستارگان خواهید نشست یا خیر، گفت: من امروز این موضوع را شنیدم که قرار است ستارگان ایران و جهان با هم بازی کنند. امیدوارم هواداران از این مسابقه لذت ببرند اما من جزیی از این بازی نخواهم بود چون اطلاعی نداشتم. امروز شنیدم که روبرتو کارلوس به ایران آمده است، بازیکنی که شوت‌های سرضرب بین‌المللی داشت و هواداران قطعاً از بازی فردا لذت می‌برند و یک بازی روتین و معمولی را نخواهند دید. من فردا در ورزشگاه نخواهم بود چون تیم ملی ایران تمرین دارد.




برچسب ها: کی روش
نام:
ایمیل:
* نظر: