bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
نگاهی به بازی حساس شاهین شهرداری در پلی‌آف لیگ دسته دو؛
امروز حساس‌ترین بازی‌ لیگ دسته دو در شهر قم برگزار می‌شود. شاهین شهرداری پس از تحمل سختی‌های زیاد در سال‌های گذشته، بالاخره به مرحله پلی‌آف لیگ دسته دو صعود کرد تا هوادارانش را امیدوار کند. اتفاقی که در اواسط فصل کمتر کسی به آن ایمان داشت.
بامدادجنوب- علی تنگستانی:
امروز حساس‌ترین بازی‌ لیگ دسته دو در شهر قم برگزار می‌شود. شاهین شهرداری پس از تحمل سختی‌های زیاد در سال‌های گذشته، بالاخره به مرحله پلی‌آف لیگ دسته دو صعود کرد تا هوادارانش را امیدوار کند. اتفاقی که در اواسط فصل کمتر کسی به آن ایمان داشت. حمید کللی‌فر حالا در یکی از آزمون سخت خود قرار گرفته است. ناگفته نماند که این مربی با تجربه قبلا چنین آزمونی را تجربه کرده و خوشبختانه توانسته در آن آزمون به خوبی نتیجه بگیرد و به لیگ برتر کشور برسد. اما این‌بار هدف رسیدن به لیگ دسته یک است که می‌تواند شروع خوبی برای رسیدن به لیگ برتر باشد. اما آنها در این مرحله حریفی به نام برق شیراز را در پیش دارند. برقی که همانند شاهین از انگیزه بالایی در این بازی برخوردار است چراکه می‌خواهد باز هم به جایگاه سابق خود برگردد. این دو تیم با قرار گرفتن در رده دوم مرحله نهایی مسابقات فوتبال دسته دوم کشور، جواز حضور در مرحله حذفی (پلی آف) را به دست آوردند تا در یک زمین بی طرف برای تعیین سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول به مصاف هم بروند.

از لحاظ آماری دو تیم شرایط تقریبا یکسانی با هم دارند و نمی‌توان از الان برنده بازی را مشخص کرد. ولی با توجه به شناختی که از کللی‌فر و تجربیاتش داریم، باید شاهد سبکی هجومی همراه با دفاع منطقی در این بازی باشم. علاوه بر این هوداران شاهین تشنه حضور در لیگ یک هستند تا امیدی برای رسیدن به لیگ برتر داشته باشند، به همین دلیل مطمئنا بازیکنان شاهین تمام تلاش خود را در این بازی خواهند کرد. در طرف مقابل هم، برق جدید چنین وضعیت دارد و آنها به هیچ عنوان از این فرصت دست نمی‌کشند و تمام تلاش خود را در زمین می‌کنند تا به هدف خود برسند. در صورتی که تیم شاهین شهرداری بوشهر بتواند از سد تیم برق جدید شیراز عبور کند پس از ایرانجوان بوشهر، دومین نماینده بوشهر در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول خواهد بود. این بدین معنی است که می‌توانیم دوباره شاهد دربی‌های خاص ایرانجوان و شاهین در بوشهر باشیم ( به شرط این‌که شاهین صعود کند). از طرفی برقی‌ها دقیقا با چنین مسائلی روبرو هستند و اگر صعود کنند، پس از فجر سپاسی دومین نماینده شیراز در لیگ یک خواهند. 
لازم به ذکر است که شاهین شهرداری برای دیدار با برق نوین شیراز تحسین کاظمی و مهدی نظری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. به دلیل شرایط داوری در هفته‌های اخیر، فدراسیون تصمیم گرفت که کادر باتجربه در این مسابقه قرار دهد تا از نظر داوری مشکلی برای هیچ کدام از تیم‌ها رخ ندهد. بیژن حیدری به کمک محمدرضا مدیر روستا و محسن سلطانی، قضاوت این بازی حساس را بر عهده خواهند داشت.

در ادامه گزارش به سراغ مدیر روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری که در تمرینات حاضر بود. عبدالرضا کللی در گفت‌وگو با بامداد جنوب در مورد آخرین شرایط تیم شاهین شهرداری قبل از مصاف با تیم برق شیراز در پلی‌آف لیگ دسته دو کشور گفت: بازی امروز حاصل تلاش یک فصل تیم است و تمام مجموعه باشگاه، کادر فنی و بازیکنان در تلاش هستند که از این بازی سربلند خارج شوند و مردم بوشهر را شادمان کنند. در همین راستا باشگاه هم تمهیداتی را در نظر گرفته است. شب گذشته شش دستگاه اتوبوس که حامل هواداران شاهین بودند از بوشهر به مقصد قم به راه افتادند که هدف از این کار این بود که بازیکنان در این بازی تنها نباشند و مورد حمایت هواداران تیم قرار بگیرند. البته هم‌استانی‌هایی که مقیم تهران هستند قرار است با دو دستگاه اتوبوس به قم بیایند تا از تیم محبوب خود حمایت کنند. مطمئنم که جو خوبی در این بازی شاهد خواهیم بود. متاسفانه تیم هم با دو بازیکن غایب وارد این جنگ دشوار می‌شود. ولی بازیکنان در تمرینات روز گذشته انگیزه زیادی داشتند. باشگاه هم برای آنها پاداش‌های خوبی را در نظر گرفته است. یکی از نکاتی که باشگاه سعی کرده در این مدت رعایت کند، پرداخت به موقع قرارداد بازیکنان بود که این امر به خوبی انجام شد به همین دلیل هیچ نگرانی از لحاظ مالی وجود ندارد. در صورت صعود تیم به لیگ دسته یک، همانطور که گفتم بازیکنان پاداش خوبی را خواهند گرفت. من فکر می‌کنم پیروزی با حضور هواداران شاهین در ورزشگاه خیلی دور از دسترس نباشد. 

کللی در ادامه گفت‌وگو در مورد تیم برق شیراز، حریف شاهین شهرداری در این مرحله یادآور شد: برق شیراز تیم بسیار خوبی است و در کل فصل نشان داده که از ثبات خوبی برخوردار است. بر اساس اطلاعاتی که کادر فنی شاهین بدست آورده، این تیم در فاز هجومی خطرناک ظاهر می‌شود ولی در کار‌های دفاعی نقطه ضعف‌هایی دارد. علاوه بر این، برق تیمی جوان است و به همین دلایل شاهین به هیچ عنوان کار راحتی در برابر این تیم ندارد. به هر حال بازیکنان شاهین باید تلاش مضاعفی در بازی به خرج بدهند تا تیم بتواند به نتیجه دلخواه خود دست یابد. من فکر می‌کنم که اگر شاهین بتواند در خط حمله و جناحین به بازی سرعت دهد می‌تواند بازی را دست بگیرد و برنامه‌های خود را در زمین پیاده کند.

در ابتدا قرار بود این بازی در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود ولی به دلایلی، مسوولان تصمیم گرفتند که این بازی در شهر قم برگزار شود. کللی در این مورد تاکید کرد: ورزشگاهی که قرار است در آن بازی کنیم، چمن خوب و یکدستی دارد. ولی گزینه اصلی برگزاری بازی تهران شد و به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه تختی، سازمان موافقت نکرد که بازی در آن زمین برگزار شود. بعد از آن قرار بود که بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار شود که به خاطر برگزاری بازی چین و عراق، به مدت یک هفته چمن در اختیار تیم عراق است. در نهایت به دلیل این‌که قرار است که در ورزشگاه انقلاب کرج هم جشن پیروزی ریاست جمهوری برگزار شود، بازی در ورزشگاه یادگار اما قم برگزار می‌شود. به هر حال در این زمینه هر دو تیم به توافق کامل رسیده‌اند. 
این دیدار سوم خرداد ماه جاری در ساعت 17:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می شود و تیم برنده راهی دسته اول خواهد شد. پیش از این تیم های شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز به عنوان تیم های نخست گروه خود به دسته اول صعود کرده بودند. 
بامداد جنوب امیدوار است که شاهین شهرداری با اجرای یک بازی زیبا و جوانمردانه، به لیگ دسته یک کشور صعود کند و هواداران بوشهری را خوشحال کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: