bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
حمید کللی‌فر پس از صعود نکردن شاهین به لیگ یک؛
پلی‌آف لیگ دسته 2 کشور چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و در حالی که همه چیز به‌نفع شاهین پیش می‌رفت و این تیم توانست برتری خود را اثبات کند، یک پنالتی بی‌جا و بی‌مورد و گل شدن آن همه‌چیز را خراب کرد و کللی‌فر فصل را بدون به دست آوردن دستاوردی به پایان رساند.
بامدادجنوب- علی تنگستانی:
پلی‌آف لیگ دسته 2 کشور چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و در حالی که همه چیز به‌نفع شاهین پیش می‌رفت و این تیم توانست برتری خود را اثبات کند، یک پنالتی بی‌جا و بی‌مورد و گل شدن آن همه‌چیز را خراب کرد و کللی‌فر فصل را بدون به دست آوردن دستاوردی به پایان رساند. 
این دیدار در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، شاهین شهرداری بوشهر در نیمه اول تیم برتر میدان بود تا جایی‌که یزدان عباسیان دو سه موقعیت گلزنی را از دست داد. در کل این بازی موقعیت گل چندانی نداشت و حریف شیرازی روی اندک حملات خود به گل رسید. در نیمه دوم باز هم توپ و میدان در اختیار شاگردان حمید کللی‌فر بود و حریف شیرازی دل به ضد حملات و حتی بردن بازی به سمت ضربات پنالتی داشت که در دقیقه 89 بازی، محسن ارزانی مدافع با تجربه شاهینی‌ها در موقعیتی نه چندان حساس مهاجم شیرازی‌ها را با خطا متوقف کرد و دکتر حیدری، داور سرشناس فوتبال ایران نقطه پنالتی را نشان داد. 

ضربه پنالتی بر خلاف حرکت یاسرالهی به گل تبدیل شد و بوشهری‌ها از رسیدن به لیگ دسته یک ناکام ماندند. فوتبال باز هم نشان داد غیر قابل پیش‌بینی است و این مثال که «‌تیمی که گل نزند، گل می‌خورد» روی خود را به شاهین شهرداری نشان داد و بوشهری‌ها روز تلخی را سپری کردند. طبق روال همیشگی به سراغ سرمربی این تیم رفتیم تا دلایل شکست عجیب شاهین در این مرحله را از زبان او بشنویم. 

حمید کللی‌فر در گفت‌وگو با بامداد جنوب در این مورد گفت: همانطور که خودتان گفتید که فوتبال یک ورزش نانوشته است و احتمال دارد در روزی که فکر می‌کنی موفق هستی، به شکل عجیبی بازنده ‌شوی. ما برق شیراز را به‌خوبی آنالیز کرده بودیم و برای این بازی به مدت یک هفته به‌طور مداوم تمرین کرده بودیم تا این فرصت خوب را به‌راحتی از دست ندهیم. خوشبختانه بچه‌ها هم بازی خوبی به نمایش گذاشته بودند و طول 90 حتی یک موقعیت جدی به تیم برق ندادند ولی در نهایت و دقایق پایانی بازی که همه فکر می‌کردند که بازی به وقت‌های اضافه می‌رود، روی یک فعل و انفعال بازیکن ما دچار اشتباه شد و یک پنالتی به تیم برق هدیه داد و این حادثه در حالی رخ داد که خود آن بازیکن هم نمی‌خواست چنین اتفاقی رخ دهد. متاسفانه این اتفاق در لحظه‌ای رخ داد که دیگر وقتی برای جبران کردن نبود و حالا می‌گویم که ای کاش این اتفاق در اوایل بازی رخ می‌داد تا قابل جبران باشد. به هر حال این پنالتی و گل از اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی فوتبال بود که بایستی آن را قبول کنیم و باید به باور ایمان داشته باشیم که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است که رخ دهد. از همین‌جا به تیم برق هم بابت صعود به لیگ دسته یک تبریک می‌گویم. ما دوباره خودمان را می‌سازیم، چراکه باید با فوتبال زندگی کرد. درباره ماندن یا خارج شدن از باشگاه هم بگویم که ماندن من در شاهین به تصمیم مدیران باشگاه بستگی دارد ولی در این مورد هنوز تصمیم‌گیری نشده است، من به شخصه مایلم که در این تیم به فعالیت خود ادامه دهم تا تیم را از نو درست کنیم و با آمادگی وارد فصل جدید رقابت‌ها شویم و آینده خوبی را برای شاهین شهرداری رقم بزنیم، چراکه این حق این تیم است.

وی در ادامه گفت‌وگو در مورد قضاوت این دیدار یادآور شد: ما اشتباه بزرگی در امر قضاوت ندیدیم به غیر یک پنالتی که به ضرر ما شد و از آن طرف داور می‌توانست یک پنالتی به‌نفع ما بگیرد. به هر حال کارشناسان فوتبال باید در مورد این صحنه‌ها نظر بدهد. البته در لحظات پایانی بازی هم یک توپ به دست بازیکن حریف خورد که داور آن صحنه را خطا ندانست و بازی را ادامه داد. در کل از داوری راضی بودیم و داور به‌خوبی توانست بازی را بدون هیچ حاشیه‌ای اداره کند. 
شاهین در مرحله دوم مسابقات دچار برخی مشکلات شد که مهم‌ترین آنها کمبود بازیکن و اخراج بی‌مورد بازیکنان بود. کللی‌فر در این مورد تصریح کرد: همه‌چیز در این مرحله دست خودمان بود و خوشبختانه مسوولان حمایت خوبی از ما کردند مخصوصا در روز‌هایی که توانستیم جواز حضور در مرحله دوم مسابقات را کسب کنیم. از همین‌جا از شهرداری محترم و مدیر‌عامل باشگاه تشکر و قدردانی می‌کنم که لحظه به لحظه با ما بودند و مشکلات مالی را حل و فصل می‌کردند و مطمئنا این مساله یک امتیاز مثبت برای ما در این فصل از رقابت‌ها بود ولی در مورد صعود نکردن مسقیم به لیگ دسته یک هم بگویم که اگر اشتباهات داوری در بازی با تیم شهرداری تبریز در بوشهر رخ نمی‌داد، مطمئنا به‌طور مستقیم به لیگ یک صعود می‌کردیم و دیگر به پلی‌آف نمی‌آمدیم ولی باز هم این مسائل را به اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی فوتبال ربط می‌دهیم. خدا را شکر می‌کنم که بچه‌ها و مسوولان امیدوار بودند و تا آخرین لحظه برای رسیدن به لیگ یک، تلاش زیادی به خرج دادند. ما می‌توانستیم صعود کنیم و اتفاقات فوتبال‌ای گریبانگیر ما شد.

وی در پایان گفت‌وگو با تقدیر و تشکر از هواداران شاهین شهرداری، خاطرنشان کرد: ما واقعا شرمنده این هواداران شدیم و از آنها تشکر می‌کنیم که این همه راه را برای حمایت از ما به قم آمده بودند. امیدوارم که آنها ما را ببخشند و حلالمان کنند. من از شما هم تشکر می‌کنم که بازی به بازی پیگیر وضعیت شاهین بودید و این مساله نقطه قوت ما بود. ولی بایستی مسوولان به لیگ 2 توجه بیشتری به خرج دهند و اهمیت بیشتری برای آن قائل شوند، چراکه می‌توانند رهاورد خوبی از لیگ 2 داشته باشند. مسابقات لیگ 2 می‌تواند خیلی بهتر از اینها برگزار شود، چراکه بین لیگ‌های ما فاصله اندکی وجود دارد و فکر کنم که صعود فوتبال است که این لیگ‌ها و فاصله‌ها را از هم جدا می‌کند. اگر فصل بد شاهین باشم که با قدرت بیشتری به راه‌مان ادامه می‌دهیم و اگر هم که نباشم برای این تیم آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر: