bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از اجرای طرح‌های ویژه ماه رمضان خبر داد و گفت: ایستگاه صلواتی افطاری در بوشهر همزمان با ولادت امام حسن(ع) برپا می‌شود.
فاطمه صفری‌زاده اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های متنوعی به مناسبت ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف شهر بوشهر مد نظر داریم که در طول ماه مبارک اجرا می‌شوند.

وی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: امسال به دلیل همزمانی این روز با ماه مبارک رمضان کسی از استان بوشهر به تهران اعزام نمی‌شود و مراسم باشکوهی به همین مناسب در بوشهر با همکاری سپاه شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از فضاسازی محیطی ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: تبلیغات مناسبی در سطح شهر انجام شده و کتابچه و نشریه ماه مبارک رمضان و همچنین پوسترها و اوقات شرعی در سطح شهر توزیع شده است.

وی از برپایی ایستگاه صلواتی افطاری شامل توزیع بسته‌های افطاری ساده همزمان با ولادت امام حسن(ع) خبر داد و اضافه کرد: این بسته‌های ساده افطاری بین شهروندان توزیع خواهد شد.

صفری‌زاده بیان کرد: برگزاری سمینار آموزشی ماه مبارک رمضان و افزایش کیفیت زندگی در بوشهر، غبار روبی مساجد و تجدید میثاق با شهدا و حضور اتوبوس سیار هر روز در یک محله و اهدای بسته‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌ها است. برنامه‌های دیگر از جمله مشاوره و کتابخانه سیار در شهر بوشهر، برنامه ۳۰ شب ۳۰ مسجد و اهدا هدایا به مساجد را نیز در ماه مبارک رمضان در دستور کار داریم.
برچسب ها: جامعه ، رمضان ، افطاری ، صلواتی
نام:
ایمیل:
* نظر: