bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۷ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
بامداد24:
عبدالکریم شعبان‌پور شامگاه شنبه در نشست گفتمان تدبیر و امید جوانان دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم هدفی است که همه مسئولان به آن توجه دارند و در بهزیستی استان با جدیت به این موضوع توجه داریم.

وی افزود: کمبود امکانات جمعیت هلال احمر در استان بوشهر را قبول داریم، ولی همه امکانات به‌صورت مساوی و با رعایت عدالت بین شهرستان‌های 10 گانه استان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: کاروان سفرنامه سلامت و امید جمعیت هلال احمر سال گذشته در راستای تبیین فعالیت‌های کلان جمعیت هلال احمر و آشنایی با استان بوشهر در این استان حضور یافت و این سفر دستاوردهای ارزشمندی برای استان داشت.

شعبان‌پور بیان داشت: شناخت خیرین و استفاده از حمایت‌های ایشان به‌منظور توسعه خدمات و فعالیت‌های عام‌المنفعه جمعیت هلال احمر یکی از اهداف کاروان سفرنامه سلامت و امید است و در استان بوشهر نیز شاهد اقداماتی در این راستا بودیم.

وی اضافه کرد: تاسیس و راه‌اندازی دفاتر جمعیت هلال احمر در بخش‌های استان بوشهر از برنامه‌های بسیار خوبی است که به‌منظور افزایش ضریب پوشش خدمات عام‌المنفعه جمعیت هلال‌احمر در استان بوشهر شاهد آن خواهیم بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: دستورالعمل و آئین‌نامه راه‌اندازی دفاتر بخشی را به فرمانداران استان اعلام کرده‌ایم و در آینده نزدیک در بخش‌هایی از استان که از آیتم‌های لازم بهره‌مند باشند شاهد افتتاح دفاتر جمعیت هلال احمر خواهیم بود.

شعبان‌پور افزود: توسعه خدمات عام‌المنفعه جمعیت هلال احمر در استان بوشهر از اولویت‌هایی است که با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: