bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
رئیس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری دختر جوانی در بوشهر که با ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه اقدام به ایجاد مزاحمت کرده‌بود توسط فتا خبر داد.
دستگیری دختری که مزاحم اینترنتی هم‌خوابگاهی‌اش شدمهدی قاسمی اظهار داشت: پلیس فتا استان بوشهر در پی شکایت دختر جوانی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای وی در فضای مجازی توسط افراد ناشناسی بلافاصله وارد عمل شد.

وی افزود: در اظهارات خانم جوان مشخص شد وی دانشجو یکی از دانشگاه‌های بوشهر است که در حال حاضر در خوابگاه زندگی می‌کند.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر تصریح کرد: با پیگیری‌ها و تحقیقات تخصصی در این راستا در ابتدا، فردی در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی شد که پس از بررسی‌های بیشتر و پی‌جویی دقیق‌تر متهم واقعی که هم خوابگاهی دختر جوان بوده،  شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به این پلیس فراخوانده شد.

 قاسمی ادامه داد: متهم در وهله اول منکر هرگونه جرمی شد اما پس از مواجهه با شواهد و مستندات گردآوری شده، لب به اعتراف گشود و عنوان کرد: از طریق شبکه اجتماعی تلفن همراه با استفاده از شماره تلفن همراه هم‌گروه شبکه اجتماعی‌ام که ساکن شمال کشور است اقدام به ارسال پیام‌های متنی و صوتی و همچنین استیکرهای زشت و زننده برای شاکی کردم و چون از شماره تلفن ناشناس استفاده کرده بودم فکر نمی‌کردم توسط پلیس شناسایی شوم.
متهم  هدف خود را از ارتکاب جرم ، اختلافات شخصی در خوابگاه با شاکی و انتقام‌گیری از وی عنوان کرده است.

 فردی که موجب ایجاد مزاحمت اینترنتی برای فردی دیگر شود طبق قانون جرایم رایانه‌ایی به حبس از سه ماه تا دوسال یا جزای نقدی یا هر دو آن محکوم می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: