bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۶
پاسخی بر گزارش بامداد جنوب؛
هفته گذشته ما گزارشی با عنوان « باشگاه نادری به تاراج می‌رود» را در این صفحه نوشتیم که بازخورهای زیادی به همراه داشت. ما در این گزارش که مصاحبه با چند نفری که می‌گفتند از پیشکسوت‌های باشگاه هستند، هیچ منافعی نداشته و صرفا برای کمک به ورزش عمومی دست به انتشار آن زدیم.
بامدادجنوب- علی تنگستانی:
هفته گذشته ما گزارشی با عنوان « باشگاه نادری به تاراج می‌رود» را در این صفحه نوشتیم که بازخورهای زیادی به همراه داشت. ما در این گزارش که مصاحبه با چند نفری که می‌گفتند از پیشکسوت‌های باشگاه هستند، هیچ منافعی نداشته و صرفا برای کمک به ورزش عمومی دست به انتشار آن زدیم. بگذریم از تماس‌های تلفنی و تهدیدها و برخی موارد دیگر که پیامد انتشار این گزارش بود اما حالا از طرف فردی که می‌گوید مالک زمین‌های نادری است، جوابیه‌ای رسیده که برخی از گفته‌های ما در گزارش هفته قبل را مورد خطاب قرار می‌دهد. آنچه در ادامه می‌آید، متن این جوابیه است، که بر اساس قانون مطبوعات بدون هیچ کم و کاستی منتشر می‌شود. لازم به توضیح است که بامداد جنوب در قبال چاپ این جوابیه هیچ مسوولیتی ندارد و اگر فرد، گروه یا افراد دیگری که مدعی مالکیت این باشگاه شدند و خواستار انتشار پاسخ یا جوابیه‌ای شدند، اقدامی نخواهد کرد 
«در ابتدا از نویسنده متن «به تارج رفتن باشگاه نادری» جناب آقای علی پورتنگستانی که ورزش‌نویس باید باشد سوالی دارم:

1: اولا شما چرا به‌جای مصاحبه با عوام که سمتی در باشگاه ندارند و فقط از روی احساس صحبت می‌کنند با مدیر و مالک باشگاه و سپس با مالکان و اهدا کنندگان زمین و در آخر با هواداران مصاحبه نکردید. اول به درد دل مدیر باشگاه آقای غلامحسین امامزاده‌ای که چه دل خونی از همین افراد دارد توجه می‌کردید فلذا پس از شنیدن حقایق از درج چنین مطالب کذب و احساس منصرف می‌شدید.
2: مالک باشگاه می‌گوید زمین‌های اطراف زمین نادری حق مسلم مالکان بوده و من و باشگاه فقط مالک زمین ورزشی و تاسیسات آن هستم که هم‌اکنون در اختیار باشگاه است و در حال حاضر تیم تکواندو و بیس‌بال که فعالیت دارد زیر نظر خودم و لاغیر اداره می‌شود که آقایان سر ناسازگاری با این دو رشته هم دارند و پس از فعالیت افتادم فوتبال و دیگر رشته‌ها بعد از چند سال هیات مدیره باشگاه اتوماتیک منحل شده و من باید هیات مدیره جدید تعیین کنم که آقایان خودسرانه و بدون اجازه و امضا من که مدیر و مالک باشگاه هستم تعدادی را که وجهه قانونی ندارند تعیین کرده‌اند که خلاف قانون است. 

آقایان به‌جای همکاری با من مدیر باشگاه چوب لای چرخ من می‌گذارند و باعث نابودی باشگاه شدند نه کسان دیگر اگر باشگاه نادری تاراج شده و عوامل تاراج همین آقایان به ظاهر دلسوز هستند نه مالکان زمین و نه مدیرعامل باشگاه.
من در سال 89 باشگاه را به آقایان هیات مدیره تحویل دادم و در آن زمان تیم فوتبال ما در لیگ دسته3 کشوری مقام می‌آورد ولی در سال 90 باشگاه از دولتی سر آقایان از فعالیت افتاد و تیم فوتبال منحل شد و هم‌اکنون دو رشته تکواندو و بیس‌بال و تا حدودی تکواندو و بانوان که توسط این جانب اداره می‌شود پابرجاست و بقیه رشته‌ها و به‌خصوص فوتبال به‌طور کلی از شرکت در مسابقات و تمرین‌ها محروم شدند و هیات‌مدیره غیر قانونی توان راه‌اندازی آنها را ندارند و من مدیرعامل به‌طور مستقیم با آقایان مذاکره کردم که مدت هیات‌مدیره به پایان رسیده و باشگاه را تحویل من دهید تا اشخاص دیگر به جای آنها تعیین کنم و با توجه به این‌که هیات مدیره فعلی که قانونی نیست و منحل شده به‌جای همکاری سرناسازگاری و ویرانی باشگاه دارند و بر عکس گفته‌های آقایان سیدجبار حبیبی و احمد محمدشاه زمین فوتبال و بیس‌بال و ساختمان تکواندو و زمین والیبال همه به‌طور کامل از طرف مالکان به باشگاه نادری اهدا و در اختیار باشگاه است. با توجه به گفته‌های اغراق‌آمیز و اکثرا کذب آقایان که هزاران نفر از این باشگاه استفاده می‌کرده‌اند باید بگویم که هم‌اکنون تیم فوتبال چند سال است که منحل شده و تیم فوتبالی وجود ندارد در صورت وجود آقایان نام بازیکنان و مربی و سرمربی و تیم پزشکی و مربیان بدن‌سازی را با ارائه قراردادهای آنها ارائه دهند که من مدیرعامل باشگاه از وجود این تیم‌ها بی اطلاعم
چرا تیم نادری منحل شد:
تیم فوتبال در زمان آقای غلامحسین امامزاده‌ای در دسته3 کشوری افتخار می‌آورد که به گفته آقای امامزاده‌ای با دخالت همین آقایان و ایجاد دودستگی و عناد که باشگاه را از دست من بیرون بیاورند و با دخالت‌ها باعث انحلال تیم فوتبال شدند که آقایان هیچ سمتی در باشگاه نداشتند.
تیم بیس‌بال:

هم‌اکنون تیم بیس‌بال که با مدیریت خودم غلامحسین امامزاده‌ای با مربیگری پسرم مشغول تمرین هستند و جالب اینجاست که همین آقایان اجازه تمرین تیم بیس‌بال نادری در زمین خودش نمی‌دهند و ما زمین از جای دیگر کرایه می‌کنیم برای تمرین و سرعناد دارند با ما و جالب‌تر این‌که وقتی تیم ما با تیم بیس‌بال لیان مسابقه دارد آقایان دمام بر می‌دارند و تیم لیان را تشویق می‌کنند که مخالف ما هست که بسیار خنده‌دار است. تیم تکواندو که مالکیت آن مال آقای فرهی است که فقط از سالن نادری استفاده می‌کند زیرنظر من مدیرعامل باشگاه.
تیم فوتبال بانوان و والیبال بانوان و مردان و فوتبال بزرگسالان مردان همه به‌صورت نمایشی و برای جلب توجه مسوولان بوده و حضرات یک شب تعدادی از بانوان اقوام خودشان می‌آورند و یکی از مسوولان را هم دعوت می‌کنند.

و جالب‌تر اینجاست که مسوولان نمی‌پرسند که این تیم‌هایی ورزشی در چه مسابقاتی حاضر بوده‌اند و در چه شهرها و روستاهایی مسابقه داده‌اند.
ساختن اماکن تجاری: من از شما سوال می‌کنم اگر زمینی به باشگاه داده شد برای ورزشبوده یا ساختمان تجاری برای فروش یا کرایه.
با توجه به اهدا زمین ورزشی هم‌اکنون در اختیار باشگاه می‌باشد آقایان زمین‌های اطراف زمین ورزشی هم می‌خواهند از مالکان آنها بگیرند و بفروشند و به گفته خودشان خرج باشگاه کنند باشگاهی که فقط نامی از آن مانده در صورتی که آقایان هیچ سمتی در باشگاه ندارند و هم‌اکنون مالکیت باشگاه و زمین‌های ورزشی آن متعلق به مالک و مدیر عامل باشگاه است.
والیبال نادری: از آقایان تقاضا می‌کنم اسامی والیبالیست‌های نادری و مربی و سرمربی و اعضاء دیگر تیم را با ارائه قرارداد آنها ارائه دهند، چون تیم والیبالی وجود ندارد که بازیکنی داشته باشد. لذا دنبال زمین‌های مردم نباشید.

آقایان خودتان خوب می‌دانید که زمین نادری فعللا سند ندارد و شما کپی سند باطل شده را در دست می‌گیرید و ادارات مربوطه را فریب می‌دهید که این کار جرم است و مالکان به‌خاطر هم محلی بودن از شما شکایت نمی‌کنند پس به همین مجموعه اهدائی پسنده کنید. اگر راست می‌گویید و ورزش‌دوست هستید، تیم نادری را احیا کنید نه با حرف و صحنه‌سازی. این شما بودید که چوب لای چرخ غلامحسین امامزاده گذاشتید و تیم را ابتدا فلج کردید و پس از آن به‌طور کاملا تیم را منحل کردید. شما خودتان کننده نبودید و نیستید اگر راست می‌گویید اول تیم منحل شده را راه‌اندازی کنید بعد تقاضای زمین بیشتر که مردم فکر نکنند برای منافع خود کوشش می‌کنید. شما به غیر از ویران کردن باشگاه نادری چه رشته‌ ورزشی را احیا کرده‌اید؟ در تمام ادارات و ارگان‌ها شما تنهایی می‌روید و با وارونه جلوده دارند حقایق ماجرا، اهدا کنندگان را ضایع می‌کنید.
شما از نسل چهارم و پنجم گفتید! مدیر عامل باشگاه می‌گوید چند نسلی؟ چند سال پیش تربیت بدنی گفت که باید باشگاه زمین ورزشی داشته باشد و من از آقای سید خلیل اففتخار و آقای معروف خواهش می‌کنم که زمین را به‌نام باشگاه کنم و این زمین‌ها نزد من و باشگاه امانت است. آنهایی هم که قبول نکردند حق سهم خود را ثبت کرده‌اند. به میان کشیدن نسل چهارم و پنجم به جز تشویش اذهان چیز دیگری نیست.

از طرف مالکان زمین‌های نادری»

نام:
ایمیل:
* نظر: