bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به فعالیت پنج پایگاه تجسس و نجات در بنادر استان بوشهر گفت: امدادگران بندر عامری بوشهر به دریانوردان موتور لنج حادثه‌دیده در خلیج فارس خدمات‌رسانی کردند.
شناور ناجی 2، به داد دریانوردان بندر عامری رسیدمحمد شکیبی نسب در نشست با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به فعالیت پنج شناور ناجی در امدادرسانی به حادثه دیدگان در خلیج فارس گفت: امدادگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تجهیزات مدرن و پیشرفته به همراه نیروی انسانی تخصصی در آب‌های خلیج فارس به سانحه دیدگان خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی به خدمات مرکز جست‌وجو و نجات دریایی استان بوشهر پرداخت و با اشاره به این‌که تلفن اطلاع‌رسانی 1550 در مرکز اصلی جست‌وجو و نجات دریایی تعیین شده است، تصریح کرد: با این شماره تلفن در هر ساعتی از شبانه‌روز دریانوردان در خلیج فارس می‌توانند خدمات لازم را از مرکز جست‌وجو و نجات دریایی استان بوشهر دریافت کنند.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به این‌که در پنج بندر استان بوشهر مرکز تجسس و نجات ایجاد شده، گفت: پایگاه‌های تجسس و نجات دریایی در بنادر بوشهر، خارگ، دیر، عسلویه و محمدعامری ایجاد شده و راه‌اندازی پایگاه تجسس و نجات بندر دیلم در دستور کار قرار دارد.
شکیبی‌نسب از ارائه خدمات به دریانوردان بندر عامری بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در پی اعلام شناورموتور لنج به مرکز هماهنگی جست‌وجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر بیماری یکی از ملوانان بلافاصله هماهنگی لازم انجام و شناور ناجی 2 از پایگاه جست‌وجو و نجات بندر عامری به موقعیت اعزام شد.
وی با اشاره به ارائه خدمات به فرد سانحه دیده گفت: با رسیدن شناور ناجی 2 به موقعیت و انجام اقدامات اولیه، فرد بیمار تحویل گرفته شد و در اسکله بندر عامری تحویل عوامل اورژانس مستقر روی اسکله شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: