bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶
جمعیت هلال احمر استان بوشهر به عنوان ، نخست ستاد اجرایی خدمات سفر در سال 95 و نوروز 96 نائل شد.
هلال احمر بوشهر مقام نخست ستاد اجرائی خدمات سفر را کسب کردبه گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر، در این جلسه که به رياست آقاي باستي، معاون عمرانی استاندار و دبيري ناصر اميرزاده مديركل ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری استان در محل سالن شماره ١ استانداري با حضور حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان وکلیه اعضاء برگزار شد. جمعیت هلال احمر استان بوشهر به عنوان، نخست ستاد اجرایی خدمات سفر در سال 95 و نوروز 96 نائل شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در این جلسه ضمن تشکر از تمامی اعضا گفت: قطعارسیدن به این رتبه برای  هلال احمر، بدون تلاش و همدلی تمامی دستگاهای اجرایی ستاد خدمات سفر میسر نبود.

حسین درویشی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت استان از نظر گردشگری و تجاری ، این جمعیت در راستای اهداف خود در طول سال با داشتن 17 پایگاه ثابت هوایی ، جاده ای ، دریایی ، کوهستان و آنست در خدمت مسافران  و هموطنان عزیز است.
وی با توجه به ایام و فصول خاص از سال افزود: علاوه بر پایگاه‌های ثابت، با توجه به برخی از ایام و فصول سال ،پایگاه های موقت وسیار را در مناطق حادثه خیز احداث می‌کنیم که در طرح نوروز 96، 14پایگاه موقت و سیار امداد ونجات و 25 پست ملی ایمنی وسلامت مسافرین نوروزی در کل  استان راه‌اندازی شد. در طول سال 1000نفر از امدادگران و نجاتگران داوطلب واعضای جوانان این جمعیت  در پایگاه ها به خدمت رسانی مشغول هستند.
برچسب ها: هلال احمر ، بوشهر ، سفر
نام:
ایمیل:
* نظر: