bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۱۹ آبان ۱۳۹۶
به همت بسیجیان و فعالان اجتماعی؛
هفته گذشته زنان بسیجی، فعالین اجتماعی و جمعی از خانواده‌های شهدا ضمن احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دفاع مقدس، با حضور در گلزار شهدا والامقام با پاکسازی، نظافت و غبارروبی قبور شهدا گمنام بار دیگر با این شهیدان تجدید بیعت نمودند.
غبارروبی قبور شهدای گمنام جزیره خارگهفته گذشته زنان بسیجی، فعالین اجتماعی و جمعی از خانواده‌های شهدا ضمن احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دفاع مقدس، با حضور در گلزار شهدا والامقام با پاکسازی، نظافت و غبارروبی قبور شهدا گمنام بار دیگر با این شهیدان تجدید بیعت نمودند.

روز نوزدهم صفر مورخ 96/8/16 عده‌ای از خواهران و برادران بسیجی- خانواده شهدا و فعالان اجتماعی در یک اقدام خودجوش عاشقانه و مشتاقانه و با حمایت بخشدار خارگ و شرکت پایانه ها در ساعت سه بعدازظهر دست به غبارروبی گلزار شهدای گمنام زدند.

بنا به این گزارش، این عزیزان ضمن بیعت و عهد بستن، یاد و خاطرات شهدای این خطه از کشو را گرامی داشتند که در این زمینه نقش به سزایی داشتند.

با سپاس از از مدیریت روابط عمومی عملیات عمومی و پایانه های نفتی خارگ برای مساعدت وهمکاری با بانی این برنامه سرکار خانم طلاوری و خانم داراب پور.
برچسب ها: بسیج ، گلزار شهدا
نام:
ایمیل:
* نظر: