bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
زنی که با همدستی دو نفر دیگر راننده خودرویی را اغفال و در جاده ای خلوت به زور چاقو از او اخاذی کرده بودند دستگیر شدند.

بامداد24: سرهنگ ابراهیم عرب زاده گفت: فردی با مراجعه به کلانتری شهر جدید عالیشهر از ضرب و شتم برادرش بوسیله افرادی ناشناس خبر دادکه براثر شدت جراحت برادرش به بیمارستان اعزام و قادر به تکلم نیست.

وی افزود: باحضور پلیس در بیمارستان و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد فرد مضروب حوالی ظهر در یکی از میدان های عالیشهر خانم ناشناسی به همراه دو نفر دیگر را به مقصد یکی از شهرهای همجوار سوار خودرو خود کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر خاطر نشان کرد:درتحقیقات مشخص شد پس از طی مسافتی خانم ناشناس با چاقو راننده را تهدید و مرد همراهش نیز با شی نوک تیزی به پهلوی راننده فرو کرده و از وی می خواهند مسیرش را به سمت جاده خاکی تغییر دهد.

وی ادامه داد: زن و مرد ناشناس با چوب راننده را بشدت مجروح و مبلغ 30 میلیون ریال به زور از وی اخاذی و با تاریک شدن هوا راننده را در جاده ای خلوت رها می کنند.
عرب زاده افزود: باتوجه به حساسیت موضوع افسران آگاهی و اطلاعات کلانتری تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده و کمتر از 10 ساعت از وقوع حادثه هویت مهاجمان شناسایی شد.

در پایان: ابتدا در یک عملیات غافلگیرانه خانم ناشناس در یک مجتمع مسکونی در عالیشهر دستگیر و در تحقیقات اولیه از همدستی یک زن و مرد دیگر با خود خبر داد.
وی بااشاره به اینکه هر دو همدست این زن نیز دستگیر شدند افزود: تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست از سوار کردن افراد مشکوک به خصوص در جاده های خلوت و ساعات کم تردد خودداری کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: