bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
فرمانده انتظامی گناوه: آمار حوادث جاده ای و خیابانی در این شهرستان بالا است وی گفت...
بامداد24:
سرهنگ اکبر قاسمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: علت اصلی بالابودن این آمار چند نقطه حادثه خیز در حوزه استحفاظی شهرستان بوده که با تلاش مسوولان امر اقدامات خوبی در رفع آنها صورت گرفته است.

وی گفت: در سال جاری از 118 مورد حادثه جاده ای و 61 مورد حادثه خیابانی 36 مورد منجر به فوت شده درحالی که سال قبل آن 106 مورد حادثه جاده ای و 43 حادثه خیابانی در این شهرستان تنها هفت مورد فوتی داشت.

فرمانده انتظامی گناوه به بیان عملکرد شش ماهه سال جاری این فرماندهی اشاره کرد و افزود: در مدت یادشده به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال کالای قاچاق ممنوعه دراین شهرستان کشف و ضبط شد.
وی افزود: همچنین نیروی انتظامی این شهرستان دراین مدت در جرائم خشن 100 درصد توفیق کشف داشته است.

وی برقراری 24 هزار و 321 مورد تماس تلفنی مردم با پلیس ، صدور یک هزار و 720 فقره گواهینامه رانندگی و یک هزار و 148 مورد پلاک گذاری خودرو و اعمال قانون بر یک هزار و 679 دستگاه خودرو و دوهزار و 893 دستگاه موتورسیکلت را از دیگر عملکردهای نیروی انتظامی در شش ماه امسال برشمرد.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: امنیت در نظام اسلامی برگرفته از خود مردم است و موفقیت های نیروی انتظامی با مشارکت و همکاری مردم بدست آمده است.
وی بیان کرد: در هفته نیروی انتظامی برنامه های متنوعی در سطح این شهرستان با شعار اقتدار پلیس ، همدلی و همزبانی و امنیت و آرامش که برگرفته از شعارسال است، برگزار خواهدشد.
شهرستان گناوه در 160 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
منبع:
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر: