bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اعلام کرد، لایحه ایجاد منطقه آزاد بوشهر اردیبهشت ماه در مجلس مطرح می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شورای شهر بوشهر، ابوذر دهدار در حاشیه نشست اعضای شورای شهر بوشهر با اشاره به نیاز ناوگان تاکسی‌رانی بوشهر به نوسازی، گفت: با توجه به اینکه قرار است لایحه ایجاد مناطق آزاد جدید در کشور از جمله بوشهر در اردیبهشت ماه در مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته شود می‌توان تا آن زمان برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی صبر کرد زیرا در صورت تصویب منطقه آزاد بوشهر شرایط فعالیت تاکسی بطور کلی تغییر می کند.

معاون اجرایی شهرداری بوشهر نیز گفت: بر خلاف ادوار گذشته که خودروهای تاکسی در برابر خوروهای شخصی از سوخت با نرخ پایین تر برخوردار بودند این مزیت برداشته شده و اکنون هیچ تفاوتی بین تاکسی‌های عمومی و شخصی وجود ندارد. همچنین در گذشته هر ۱۰ سال نسبت به نوسازی تاکسی‌ها و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد ۴ درصد به تاکسی داران اقدام می‌شد که این رویه چند سالی است، حذف شده است.

رسول رمضانی با اشاره به اینکه هم اکنون براساس مجوزهای اسمی صادر شده شمار تاکسی‌های شهری بوشهر ۶۴۰ دستگاه است افزود: باید با رایزنی لازم از طریق وزارت کشور و اتحادیه تاکسیرانی کشور شرایط مناسب و موردنیاز نوسازی ناوگان تاکسیرانی بوشهر فراهم شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: