bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۴

بامدادایران دو بازی مهم مقابل دو حریف خود دارد و کی روش سعی کرده تمام داشته هایش را روی میز بریزد. این لیست هم مثل لیست های قبل نکاتی داشت.


-حضور سوشا مکانی در لیست تیم ملی نکته جالبی است. او در شرایطی به تیم ملی دعوت شد که کارلوس کی روش محمدرضا اخباری را به تیم امید داد. در این حالت جا برای سوشا باز شد.
-عزت الله پورغاز بازیکنی بود که در اردوی قبلی ایران نبود. این بازیکن پس از آنکه دو گل برای ملوان در بازی نفت زد، فکر می کرد در لیست باشد اما کی روش او را در حالت استندآپ نگه داشت و در این اردو دعوتش کرد. این حربه همیشگی کی روش است که بداند ظرفیت بازیکنانی وقتی بیرون می مانند، چقدر است.


-میثم مجیدی برای دفاع چپ به تیم ملی دعوت شد. قنبری و مهرداد محمدی که در اردوی قبل دعوت شدند، هر دو خط خوردند تا میثم مجیدی در لیست قرار بگیرد. البته قنبری مصدوم بود و نتوانست با تیم تمرین کند ولی محمدی حضور داشت و نتوانست خواسته های کی روش را برآورده کند. حالا میثم مجیدی با احسان حاج صفی رقابت می کند.


-بازگشت مسعود شجاعی به تیم ملی آخرین نکته لیست بود. به خوبی پیداست که کی روش او را در اردوی قبلی دعوتش نکرد، تا تلنگری خورده باشد وگرنه نمی توان گفت ملاک دعوت از او حضور در الغرافه و بازی برای این تیم بوده. مسعود تا قبل از اعلام لیست تنها یک بازی ۶۵ دقیقه ای برای الغرافه انجام داد که اتفاقا ضعیف کار کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: