bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۴
ستاد اجرایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت فراخوان مسابقه عکاسی و طراحی پوستر را منتشر کرد.

بامداد24:
هنرمندان این دو رشته می توانند آثار خود را طبق ضوابط مندرج در فراخوان، تا تاریخ 15 آبان ماه 94 به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت واقع در تهران، میدان فردوسی، ابتدای خیابان شهید سپهبد قرنی، روبروی پمپ بنزین، ساختمان بنیاد روایت ارسال کنند. متقاضیان می توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88916000 تماس حاصل نمایند.


هر هنرمند می‌تواند حداکثر 10 اثر را با موضوع تئاتر دفاع مقدس و مقاومت به دبیرخانه تحویل دهد. پوسترها می‌بایست در بازه زمانی 10 ساله بین سال‌های 1384 تا 1394 ارائه گردد. پوسترها می‌بایست به صورت پرینت و یا چاپ شده در سایز اصلی به همراه فایل اصلی در قالب یک لوح فشرده به فرمت JPG در اختیار دبیرخانه قرار دهند. از آثار راه یافته به بخش مسابقه نمایشگاهی برگزار و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. تمامی آثار می بایست مربوط به نمایش‌هایی باشد که از نهادهای مرتبط مجوز گرفته و در سالن‌های معتبر به روی صحنه رفته باشند. شرکت در مسابقه به منزله پذیرفتن شرایط جشنواره می‌باشد. تمامی حقوق چاپ و نشر آثار در اختیار جشنواره تئاتر مقاومت خواهد بود.


عکاسان می‌توانند آثار خود را که در بازه زمانی 10 ساله، (بین سال‌های 1384 تا 1394) از نمایش‌های صحنه‌ای گرفته اند را در اختیار دبیرخانه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت قرار دهند. هر عکاس می‌تواند حداکثر 10 عکس را به دبیرخانه تحویل دهد. عکس‌ها می‌بایست در ابعاد 30×20 و کیفیت 300 dpi در قالب لوح فشرده در اختیار دبیرخانه قرار گیرد. عکس‌ها می‌بایست با محوریت موضوع تئاتر مقاومت باشد. عکس های راه یافته به بخش مسابقه در قالب یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.


تمامی آثار می‌بایست مربوط به نمایش‌هایی باشد که از نهادهای مرتبط مجوز گرفته و در سالن‌های معتبر لاجرا شده باشد. کلیه حقوق عکس‌های ارسالی برای دبیرخانه جشنواره تئاتر مقاومت محفوظ است و شرکت در مسابقه به منزله پذیرفتن شرایط جشنواره می‌باشد.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت با دبیری حسین پارسایی در قالب اجرای عمومی آثار منتخب تهران و سایر شهرهای ایران از 31 شهریور تا 7 آذر ماه 1394 برگزار خواهد شد.

برچسب ها: تئاتر ، فجر
نام:
ایمیل:
* نظر: