bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۴
ملی‌پوشان بسکتبال ایران مقابل چین شکست خوردند تا ضمن از دست دادن فینال، سهمیه صعود مستقیم به المپیک ریو هم از دست برود.
بامداد24:  تیم ملی بسکتبال کشورمان از ساعت  15 از مرحله نیمه‌نهایی بیست و هشتمین دوره جام ملت‌های آسیا در چانگشای چین مقابل میزبان بازی‌ها قرار گرفت که با نتیجه 70 بر 57 نتیجه را به میزبان واگذار کرد.

در ترکیب ابتدایی تیم ملی مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان، حامد حدادی و جواد داوری به میدان آمدند.

در این دیدار بازیکنان چین با پرتاب‌های 3 امتیازی بی نقص خود درخشش خیره کننده‌ای مقابل تیم ملی کشورمان داشتند و موفق شددند نیمه نخست را با برتری 39 بر 29 به پایان ببرند.

کوارتر نخست این دیدار با برتری 21 بر 12 چینی‌ها همراه بود که نشان از عزم جدی چشم بادامی‌ها برای فتح این دیدار خانگی داشت.

کوارتر دوم شاگردان بائرمن با اندیشه جبران به میدان آمدند و حتی به 3 امتیازی چینی‌ها هم رسیدند ولی باز هم پرتاب‌های ویران‌گر چینی‌ها به کمک این تیم آمد تا نیمه نخست 39 بر 29 به سود این تیم رقم بخورد.

کوارتر سوم باز هم چینی‌ها تیم برتر میدان بودند و فرصت چندانی به ملی‌پوشان ایران ندادند. اشتباهات عجیب شاگردان بائرمن زیر سبد چین فرصت را به انها داد تا اختلاف امتیاز خود را باز هم افزایش دهند تا کوارتر سوم با نتیجه 19 بر 15 به سود سفیدپوشان چینی به پایان برسد و نتیجه بازی تا پایان کوارتر سوم 58 بر 44 روی تابلوی نتایج ثبت شد.

کوارتر چهارم و پایانی اگرچه با پیروزی یک امتیازی ایران همراه بود ولی این برتری برای جبران عقب ماندگی در 3 کوارتر قبلی کافی نبود.  شاگردان بائرمن تلاش زیادی کردند تا ورق را برگردانند ولی اشتباهات ساده زیر سبد و عدم موفقیت در پرتاب‌ها بلای جان تیم ایران شد چراکه رقیب در حمله و پرتاب‌ها بهتر کار کرد. کوارتر چهارم 13 بر 12 به سود ایران به پایان رسید ولی نتیجه نهایی بازی 70 بر 57 روی تابلو به سود چین ثبت شد تا این تیم به دیدار پایانی بیست و هشتمین دوره رقابت‌ها برسد.

تیم ملی کشورمان هم با از دست دادن بخت صعود مستقیم به المپیک ریو باید شانس‌ خود را در 3 انتخابی باقی مانده امتحان کند تا بتواند در صورت موفقیت راهی بزرگترین رویداد ورزشی دنیا در برزیل شود.

ملی‌پوشان کشورمان 6  بازی  قبلی خود را به ترتیب مقابل ژاپن، هند، مالزی، هنگ‌کنگ ، فلسطین  و کره‌جنوبی با برتری به سود خود به اتمام رسانده‌اند و مقابل فیلیپین بازی را واگذار کردند .
برچسب ها: بسکتال ، ایران ، چین ، شکست
نام:
ایمیل:
* نظر: