bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴
پس از درخشش نماینده بوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان؛
دومین بازی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر در دور نهایی لیگ برتر با شکستی تلخ در مقابل تیم خزر رودسر همراه بود.
بامداد24/شهرام حیدری: 
دریانوردان که در یک بازی یک‌طرفه تا ثانیه‌های پایانی نیز از میزبان خود جلو بودند، در آخرین لحظات گل تساوی را دریافت کردند و در نهایت در ضربات پنالتی نیز با نتیجه دو بر یک نتیجه را به حریف خود واگذار کردند و نتیجه بازی در نهایت چهار به سه به سود خزر رود‌سر رقم خورد.

در همین زمینه، عباس طبیب‌نژاد سرمربی تیم دریانوردان به بامداد جنوب گفت: امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم بود که متاسفانه موفق به کسب آن نشدیم. وی افزود: بازی کاملا در اختیار تیم ما بود باید در وقت معمول بازی نتیجه لازم را کسب می‌کردیم تا کار به ضربات پنالتی نکشد.
سرمربی دریانوردان در مورد داوری بازی نیز گفت: متاسفانه در فوتبال ساحلی همیشه داور تمایل دارد سوت‌هایش به نفع تیم میزبان باشد و در این بازی نیز به همین شکل بود. وی همچنین در مورد مشکل اصلی تیم برای این بازی گفت: متاسفانه بازیکنان ملی‌پوش تیم، خود را بالاتر از بقیه می‌دانند و به‌صورت کامل در اختیار تیم بازی نمی‌کنند. وی افزود: در چند صحنه ملی‌پوشان تیم که باید الگو بقیه بازیکنان باشند، خلاف نظر سرمربی کار خود را کردند که این کار آنها در نتیجه ‌نگرفتن تیم اثر گذار بود.

طبیب‌نژاد در پایان ضمن ابراز ناراحتی از نتیجه به‌دست آمده گفت: در تلاش هستیم در بازی بعدی خود در مقابل گلساپوش یزد نتیجه مطلوب را کسب کنیم و خود را در کورس قهرمانی نگه داریم.
دو گل این بازی را امیرحسین اکبری برای دریانوردان به ثمر رساند.
همچنین در لیگ برتر بانوان فوتبال ساحلی و در روز سوم مسابقات چهار دیدار برگزار شد که با توجه به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در گروه جنوب، مسابقات دور اول آنان به پایان رسید و تکلیف تیم‌های گروه جنوب مشخص شد.

در اولین دیدار گروه جنوب، حرم گناوه موفق شد با نتیجه 8 بر 3 از سد تیم شهید نوروزی چلیچه بگذرد و با 6 امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرد. در دومین و آخرین دیدار مرحله اول گروه جنوب، تیم شهرداری بندرعباس در ادامه روند پیروزی‌های خود توانست با نتیجه 8 بر 2 هیات فوتبال شیراز را شکست دهد و با 9 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گیرد.
هیات فوتبال شیراز با 3 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد و تیم شهید نوروزی چلیچه بدون امتیاز در قعر جدول گروه جنوب قرار گرفت.

در گروه شمال نیز در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز سبحان تیران موفق شد با نتیجه 8 بر 6 تیم خوب آرسن میناسیان گیلان را شکست دهد و به سه امتیاز این بازی دست یابد. در دومین دیدار به میزبانی ساری فارسان چهارمحال دست به کار بزرگی زد و میزبان گروه شمال را گلباران کرد و توانست با نتیجه 12 بر 5 خزرپوشان مازندران را مغلوب کند و چشم به روزهای آینده داشته باشد.
با توجه به پنج تیمی بودن گروه شمال مسابقات این گروه تا امروز ادامه خواهد داشت تا تکلیف تیم‌های حاضر در جدول رده‌بندی مشخص شود.

نتایج بازی‌های روز سوم به میزبانی بندرعباس به این شرح است:
حرم گناوه 8-3 شهید نوروزی چلیچه، شهرداری بندرعباس 8-2 هیات فوتبال شیراز  
نتایج بازیهای روز سوم به میزبانی ساری: سبحان تیران 8-6 آرسن میناسیان گیلان، خزرپوشان مازندران 5-12  فارسان چهارمحال‌.

نام:
ایمیل:
* نظر: