bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
تیم فوتبال پارس جم هفته اول رقابت‌ها را با پیروزی آغاز کرد اما حواشی و اتفاقاتی که در بازی اول این تیم رخ داد...
بامدادجنوب- شهرام حیدری:باعث واکنش سرمربی این تیم شد و به نوعی سلامی بود بر ورود به حاشیه در روز‌های اول لیگ دسته دو فوتبال کشور. این بازی حواشی زیادی داشت و علاوه بر اخراج و کارت زردهای زیادی که بازیکنان از داور دریافت کردند، در دقیقه 42 اعتراض تماشاگران به عملکرد ضعیف دروازه‌بان پارس جم با واکنش شدید و الفاظ بد مهدی پاشازاده همراه شد که این امر به مذاق هواداران جمی خوش نیامد.

در همین زمینه، مهدی پاشازاده سرمربی پارس جم از اتفاقات رخ داده در اولین بازی تیمش گفت.
پاشازاده در این باره توضیح داد: بازی شرایط خاص خود را داشت، تیم ما صد درصد آماده نبود و از استاندارد‌های لازم به دور بودیم. هیچ شناختی از حریف خوزستانی نداشتیم و بر اساس شنیده‌ها مقابل حریف قرار گرفتیم. سرمربی پارس جم ادامه داد: معمولا بعد از بازی به داوری‌ها اعتراضی ندارم اما متاسفانه داوری‌های ما یا آماتور است یا به قول آقای اسدی، دبیر‌کل فدراسیون فوتبال، مهندسی شده است. عرف این است در خانه، موقعیت‌های پنجاه پنجاه را به سود میزبان سوت می‌زنند اما داور بازی ما به سود مهمان سوت می‌زد.

وی از اتفاقات پیش‌آمده در بازی تیمش گلایه کرد و گفت: اصلا قرار نبود من در لیگ دو مربیگری کنم، حتی سه ماه پیش هم که دوستان پارس پیشنهاد دادند، من رد کردم. متاسفانه اینجا فرهنگ عجیبی و غریبی حاکم است، شاید نمی‌دانند چه کسی برای مربیگری به اینجا آمده و چه سابقه‌ای دارد. من اجازه نمی‌دهم، هیچ‌کس در کارم دخالت کند و قرار نیست مثل گذشته عده‌ای بگویند، چرا فلانی بازی می‌کند؟ چرا دیگری بازی نمی‌کند؟ متاسفانه عده‌ای تماشاگر‌نما روی اعصاب مربی و بازیکنان رفتند با این شرایط کار کردن من شاید به صلاح نباشد.
در اولین هفته لیگ دسته دو فوتبال کشور، چهارشنبه تیم پارس جم با تک گل محمدعلی اکبرخواه از سد تیم خوزستانی پترو‌کیان شوشتر گذشت.

در ابتدای این دیدار، محمد‌علی اکبر‌خواه در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما نتوانست دروازه حریف را باز کند اما کمتر از 10 دقیقه بعد وی روی توپ ارسالی از کرنر با یک ضربه دقیق دروازه تیم شوشتری را باز کرد و میزبان را پیش انداخت. در ادامه، بازی در میانه میدان در گردش بود و بازی در نیمه نخست با همین نتیجه پایان یافت.
در نیمه دوم بازی اگرچه بیشتر در اختیار جمی‌ها بود اما خطری دروازه‌ها را تهدید نمی‌کرد و داور در دقیقه 65 سید‌رضا رضایی را از بازی اخراج کرد تا نماینده بوشهر 25 دقیقه پایانی را 10 نفره ادامه دهد اما تیم شوشتری نتوانست از موقعیت خوب به‌دست آمده استفاده کند و بازی را به تساوی کشاند و حتی اگر جمی‌ها کمی خوش‌شانس بودند، می‌توانستند در دقایق پایانی گل دوم را هم به ثمر برسانند که این‌طور نشد و بازی با همان یک گل پایان یافت.

استقبال بسیار خوب تماشاگران و حمایت از تیم پارس جم از نکات مهم این مسابقه بود.
تیم پارس جم نماینده جنوب استان بوشهر در لیگ دسته دوم کشور است و سال گذشته امید بسیار زیادی به حضور این تیم در لیگ دسته اول بود که در هفته پایانی از صعود باز ماند.

برچسب ها: فوتبال ، حاشیه ، پارس جم
نام:
ایمیل:
* نظر: