bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوشهر گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌ها و تدوین برنامه‌های گردشگری ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری دراین حوزه در استان فراهم شده است.

، ناصر امیرزاده ظهر امروز در آیین تجلیل از ایثارگران و فرزندان شاهد اداره کل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه آرامش و آسایش کنونی ایران اسلامی مدیون رشادت‎ها و فداکاری‎های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است اظهار داشت: فداکاری ایثارگران ضمن اینکه امنیت پایدار در کشوربرقرار کرد سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان شد.

وی با تاکید بر توجه به مشکلات ایثارگران در ابعاد گوناگون بیان کرد: مشکلات ایثارگران و جانبازان باید مورد بررسی و حل قرار گیرد زیرا که این عزیزان با جان فشانی خدماتی ویژه‌ای به این کشور داشته‌اند که اکنون توجه به مشکلات این عزیزان باید در اولویت قرار گیرد.

معاون میراث فرهنگی استان با بیان اینکه امسال طرح‎های گردشگری در استان بوشهر توسعه می‎یابد تصریح کرد: توسعه طرح‎های گردشگری در استان بوشهر ازاولویت‎های این استان است که این طرح‎ها با مشارکت سازمان‎های مردم نهاد اجرا می‎شود.

امیرزاده با تاکید بر مشارکت خانواده ایثارگران در اجرای طرح‌های گردشگری گفت: این عزیزان با مشارکت در سازمان‌های مردم نهاد در اجرای طرح‌ها به ویژه طرح‌های گردشگری زمینه حضور خود را دراین عرصه نشان دهند.

وی با بیان اینکه طرح‌های گردشگری در بوشهر توسعه می‌یابد افزود: توسعه طرح‎های گردشگری در استان بوشهر ازاولویت‎های این استان است که این طرح‎ها با مشارکت سازمان‎های مردم نهاد اجرا می‎شود.

معاون میراث فرهنگی استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری دارد خاطرنشان کرد: با توجه به وجود زیرساخت‌ها و تدوین برنامه‌های گردشگری ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری دراین حوزه دراستان بوشهرفراهم شده است.

حمید زارعی نیز در این مراسم تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار در جامعه می‌تواند در رویارویی با معضلات و مشکلات ایستادگی کند.

وی بیان کرد: روحیه ایثارگری باید در جامعه ترویج یابد و دولت برای ادامه این روند برنامه‌های مهمی تدوین و اجرا کرده است که در راستای حمایت از ایثارگران است.
منبع:
تسنیم
برچسب ها: گردشگری ، بوشهر ، ظرفیت
نام:
ایمیل:
* نظر: