bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
مهاجم رئال مادرید می‌خواهد برای تیمش برابر پاری سن ژرمن به میدان برود.
کریم بنزما تنها به بازی چهارشنبه شب رئال مادرید برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان فکر می‌کند. او دوست دارد در این بازی حضور داشته باشد و برابر هموطنانش بدرخشد.

مهاجم رئال مادرید در این‌باره گفت: برای بازگشت هر چه سریع‌تر به میادین، تمام تلاشم را به کار گرفتم و دوست دارم در بازی آینده حضور داشته باشم. می‌دانیم بازی سختی برابر پاریسی‌ها خواهیم داشت. آنها به بازی‌هایی با این سطح عادت کرده‌اند و در لیگ قهرمانان روند رو به رشدی دارند. هدف ما صدرنشینی در گروه است.

بنزما درباره ترک احتمالی رئال مادرید هم اظهار کرد: چرا بروم؟ در ترکیب اصلی بهترین تیم دنیا بازی می‌کنم و از شرایط فعلی‌ام راضی و خرسندم.

مهاجم رئال مادرید در خصوص برخورد مردم فرانسه گفت: ما را خیلی دست‌کم می‌گیرند. آنها فکر می‌کنند تمام چیزهایی که با رئال مادرید به دست آوردم را هر کس دیگری می‌تواند کسب کند اما همه‌شان اشتباه می‌کنند.

بازیکن فرانسوی درباره حریف چهارشنبه شب تیمش هم گفت: پاری سن ژرمن نیز همچون ما شانس پیروزی دارد. این تیم در حال پیشرفت است و خودش را به تیم‌های بزرگ دنیا نزدیک کرده است. در حال حاضر پاری سن ژرمن از دیگر تیم‌های فرانسه قوی‌تر است. خیلی خوب است که تیمی فرانسوی، تیم‌های بزرگ اروپا را آزار می‌دهد. در سال 2006 لیون از مجموعه بزرگی برخوردار بود ولی مقابل میلان به خاطر اشتباهات کوچک بازی را واگذار کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: