bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر گفت: برای کمک به نیازمندان در ماه محرم و صفر طرح احسان حسینی در این استان اجرا می شود.
احمد لطفی روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این طرح به منظور ساماندهی نذرهای مردمی در ماه های محرم و صفر با مشارکت هیات امنای مسجدها، تکیه ها، مسئولان هیات های مذهبی و مردم اجرا می شود.

وی اضافه کرد: در این طرح نذرهای مردم با هماهنگی واقفان و مراکز نیکوکاری در طول این ماه برای جلوگیری از اصراف ساماندهی می شود.
لطفی گفت: آن دسته ازافرادی که نذری دارند و امکاناتش را ندارند کمیته امداد با دریافت نذرها به نیابت از آنان به دست نیازمندان می رساند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: پارسال با استقبال مردم در قالب طرح احسان حسینی بیش از دو میلیارد ریال نذری به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری و به نیازمندان تقدیم شد.
وی در باره طرح فلاح بیان کرد: هدف از اجرای این طرح توانمند سازی فکری و فرهنگی خانواده های مددجواست که با تشکیل حلقه های چند نفره در منزل آنان و دعوت از مبلغان دینی انجام می شود.
لطفی با اشاره به این که گروه هدف این طرح افراد خادم الحسین است اظهارکرد: دراین طرح مسائلی چون سیره عملی امام حسین(ع)، تقویت نگرش دینی و اعتقادی خانواده ها بحث می شود.
لطفی اظهارکرد: درنیمه نخست امسال 450 خانواده زیر پوشش کمیته امداد از مزایای طرح فلاح بهره مند شدند و تلاش می شود درماه محرم و صفر بیش از 400 خانواده در حلقه های معرفتی طرح فلاح شرکت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: