bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اسدی - دبیر فدراسیون فوتبال - پرونده من، مارکار و خانبان را به کمیته اخلاق داده است.
 کارلوس کی‌روش پس از صحبت‌های حسین آبانگاه - دبیر سابق کمیته اخلاق فدراسیون - در برنامه نود، روی خط این برنامه آمد و اظهار کرد: من خیلی شفاف درباره این مسایل صحبت کرده‌ام. این آقا به نمایندگی از فردی که پشت پرده این داستان هست صحبت می‌کند و او حتی نمی‌داند دقیقاً در رابطه با چه کسی صحبت می‌کند و اطلاعی ندارد.

وی اضافه کرد: من کاملاً آزادم تا لباس هر اسپانسری را که می‌خواهم به تن کنم و حق تصویر من به‌طور انحصاری متعلق به هیچ‌کس نیست.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: رئیس من، فدراسیون فوتبال است و من تحت اشتغال فدراسیون فوتبال هستم و تمام این اتفاقات از قبل با فدراسیون هماهنگ شده بود و با اطلاع کامل فدراسیون انجام شده است. در آینده‌ای نزدیک، شفاف‌سازی بیشتری انجام می‌دهم.

او ادامه داد: بسیار مشهود و واضح است که دبیر سابق کمیته اخلاق از طرف چه کسی صحبت‌هایی را که قبلاً گفته‌اند و امشب هم گفته شده است، مطرح می‌کند. آن شخص، همان کسی است که پرونده را به کمیته اخلاق ارجاع داده و بطور مثال برای مارکار آقاجانیان هم پرونده درست کرده است و پرونده مهرداد خانبان را هم به کمیته اخلاق داده است.

کی‌روش در پاسخ به این پرسش که "آیا آن شخص در کمیته بازاریابی فدراسیون فعالیت می‌کند؟" گفت: دکتر اسدی پرونده خانبان و آقاجانیان را به کمیته اخلاق ارجاع داده است.
برچسب ها: کی‌روش ، نود ، پرونده
نام:
ایمیل:
* نظر: