bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با نفوذ توده هوای پرفشار به جو این استان در روز پنجشنبه دمای هوا به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.


پیام مساعدی افزود: در سامانه بارشی که از صبح روز گذشته در استان بوشهر فعال شد شهرستان های جم و عسلویه به ترتیب با 120 و 11 میلی متر بیشترین و کمترین میزان بارش را داشتند.
مساعدی ادامه داد: در مناطق جنوبی استان بوشهر تا ساعت های پایانی امروز با تداوم فعالیت سامانه بارشی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تند باد پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: از امشب به سبب وزش بادهای شمالی در استان دریای خلیج فارس مواج و متلاطم می شود و دریانوردان برای تردد باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در 24 ساعت آینده آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری و همراه مه رقیق صبحگاهی و در طول روز با وزش باد پیش بینی می شود.
مساعدی اضافه کرد: در 24 ساعت آینده جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی و با سرعت 14 تا 34 کیلومتر که در سواحل جنوبی به بیش از 48 کیلومتر نیز خواهد رسید.
وی گفت: در این مدت ارتفاع موج در خلیج فارس 90 تا 150 سانتی متر که از فردا به 120 تا 180 سانتی متر می رسد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در 24 ساعت گذشته شهر جم با 15 و عسلویه با 33 درجه سانتیگراد کمترین و بیشترین دما را تجربه کردند.
مساعدی گفت: در این مدت جزیره خارگ و جم با 100 و بوشهر با 46 درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را داشتند.
وی یادآور شد: هم اکنون دمای هوا در شهر بوشهر 25 درجه و میزان رطوبت 55 درصد گزارش می شود.
برچسب ها: هوا ، بوشهر ، دما
نام:
ایمیل:
* نظر: