bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴
با سرمربی جدید؛
در چهارجوب رقابت‌های هفته ششم لیگ دسته دوم کشور تیم کارگر بنه‌گز میزبان تیم تربیت یزد بود که این مسابقه ساعت 2:30 روز گذشته در ورزشگاه شهدای بنه‌گز و با حضور جمعی از تماشاگران برگزار شد.
بامدادجنوب- نعمت‌الله امین‌نژاد: در چهارجوب رقابت‌های هفته ششم لیگ دسته دوم کشور تیم کارگر بنه‌گز میزبان تیم تربیت یزد بود که این مسابقه ساعت 2:30 روز گذشته در ورزشگاه شهدای بنه‌گز و با حضور جمعی از تماشاگران برگزار شد. 

 تیم کارگر با حضور مربی جدید و نام آشنای شیرازی، متفاوت‌تر از بازی‌های قبل و با انگیزه‌تر ظاهر شده بود. بطوری‌که  از همان دقایق اولیه بازی حمله تیمی از جناحین در دستور خود قرار داده بودند که با همین ترفند و با فرار زیبای حسین قدرتیان در دقیقه 15 بازی به اولین گل خود دست یافت.
شاگردان علی‌اصغر اکبری نیمه اول با همین تک گل به رختکن رفتند تا شاید در نیمه دوم بازی هر یک از تیم‌ها با اندیشه‌های جدید مربیان وارد میدان شوند. در نیمه دوم چهره تیم کارگر مسلط‌تر از تیم خسته یزد نشان می‌داد و میل به‌حمله برای زدن گل‌های بیشتر را در چهره تک تک بازیکنان مشاهده می‌شد، چرا که آنها بعد از 5 باخت پیلپی می‌خواستند نشان دهنذ که بازنده میدان نیستند و می‌خواهند بهترین بازی خودشان را نشان و ثابت کنند که کارگر تیم دسته پابسته نبوده و نیست.

در این نیمه تیم کارگر صاحب توپ و میدان بود و اجازه به تیم حریف نداد تا به دروازه‌اشان حتی نزدیک شوند، بازیکنان تیم کارگر بنه‌گز با ارائه یک بازی تماشاگرپسند و با تشویق کامل هواداران خودی روند پیروزی را در پیش گرفته تا اینکه دوباره از جناح راست حریف صاحب یک ضربه کرنر شد، که با ارسال زیبای محسن دلواری و گل تماشایی مهدی طاهری به دومین گل خودش دست یافت و باعث شادی هواداران و تماشاگران مشتاق تیمش شد.

در ادامه بازی تیم یزد نیز چند حمله‌ای کرد، ولی با توجه به دفاع خوب تیم کارگر، همگی حملات آنان توسط مدافعان کارگر دفع شد. در عوض این تیم کارگر بود که در دقیقه 87 دوباره موتور گل‌زنی خود را روشن کرد و با ارسال مستقیم  توپ توسط دروازه‌بان این تیم به مهاج تازه نفس خود، محسن رزم پوش به گل سوم و آخر تیمش دست یافت. این مهاجم با تعویض بجا به میدان آمده و بعد از چند دقیقه از حضورش نمی‌گذشت که صاحب موقعیت مناسبی شد و با یک فرار زیبا و با رد کردن توپ از بالای سر دروازه‌بان یزد به سومین گل تیم کارگر و اولین گل خودش دست پیدا کرد و موج شادی دوباره در ورزشگاه شهدای کارگر طنین‌انداز شد. تشویق‌های پیاپی تماشاگران علاقمند کارگر نیروی مضاعفی به بازیکنان داده بود و تیم کارگر با همین تشویق‌های جواب آنان را با زدن سه زیبا را در حین بازی داد.

در این بازی مهاجمان تیم کارگر اگر دقت بیشتری را می‌کردند، می‌توانستند با خلاقیت بهتر به گل‌های بیشتری دست پیدا کنند منتهی بی‌دقتی آنان باعث شد تا بیش از سه‌گل وارد دروازه تیم یزد نشود.
سرمربی تیم کارگر در پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگار بامداد بامداد جنوب گفت: تیم ما خوب بازی کرد و توانستیم مزد زحمات خودمان را در اولین بازی با بنده به‌عنوان مربی به‌یک پیروزی شیرینی دست پیدا کنیم، که من این پیروزی را به مردم و تماشاگران خونگرم بنه‌گز و مردم خطه تنگستان که تا آخر بازی تیم خود را تشویق کردند، تقدیم می‌کنم.

اکبری در ادامه با بیان اینکه ما الان بعد از شش بازی صاحب اولین سه امتیاز خانگی و کلی بازی‌ها شدیم که امیدواریم با توکل بر خدا و یاری بازیکنان تیم، بتوانیم از این بحران نجات پیدا کنیم و روند بهتری را دنبال کنیم، افزود تیم کارگر تیم خوبی و دارای جوانان قابل و با استعدادی است و اگر به آنان بها داده شود این تیم در این جایگاه نباید باشد، چرا که هرکدام از این بازیکنان خودشان به تنهایی یک تیم هستند و اگر غرور نداشته باشند می‌تواند در لیگ‌های بالاتر نیز توپ بزنند.
سرمربی تیم کارگر در ادامه یادآور شد: امروز خودتان شاهد هنرنمایی این جوانان بودید و باید به این جوانان میدان داد تا بتواند هنر خودشان را به‌معرض نمایش قرار دهند.

او در پایان ضمن رضایتمندی از بازی بازیکنان تیمش گفت: ما باید هر بازی به بازی بهتر کار کنیم تا امتیازات از دست رفته را با بدست آوردن و جمع کردن آنان، جبران کنیم. با اینکار اول هم خود را مدعی قرار می‌دهیم و همچنین می‌توانیم در ردیف تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم.
امیدواری به ادامه پیروزی
تیم کارگر بنه‌گز در حالی روز گذشته توانست به نتیجه خوب 3 بر صفر در مقابل تیم فوتبال تربیت یزد به پیروزی برسد که انتظار می‌رود در این فصل بتواند موقعیت بهتری کسب کند.
علی عالی‌نژاد مدیرعامل این تیم در گفت‌وگو با بامداد جنوب بازی روز گذشته را در حکم یک فینال می‌دانست که باید در آن پیروز می‌شدند. او این سه امتیاز را مقدمه گرفتن سه امتیازهای دیگر می‌داند و می‌گوید: هر تیمی که امتیازهای زیادی را از دست بدهد جبران آن زمان می‌برد که برگردد به شرایط آرمانی، بحمدالله در حال حاضر تیم روحیه بهتری گرفته و با تمرینات مناسبی که با کادر فنی جدید انجام داده‌ایم تیم، پیشرفت مناسبی داشته که از نظر بنده راضی کننده بود.

مدیرعامل کارگر در مورد سرمربی جدید تیم هم با بیان اینکه علی اصغر اکبری مربی با تجربه و تیم‌های خوبی را رهبری کرده و در استان فارس مورد تایید بوده و من فکر می‌کنم حضور او بالای سرهر تیمی باشد انبساط خاطر برای کادر و بازینکان تیم محسوب می‌شود، می‌گوید: ما در بازی‌های قبل قافیه را باخته بودیم که از نظر روحی تیم دچار مشکل شده بود، منتهی این بار فکر می‌کنم حضور تماشاگران در بازی‌های آینده و پشتبانی طرفداران کمک موثری برای بردهای ما باشد.
عالی‌نژاد پیش از بازی روز گذشته به خبرنگار ما گفته بود: روز جمعه بازی مرگ و زندگی است و با توکل بر خدا پا به‌میدان می‌گذاریم که بتوانیم با تعصب و جنگدگی بازیکنان و تشویق تماشاگران فهیم تنگستان و بنه گز به اولین برد خانگی و تیمی خود دست پیدا کنیم که به‌نظر می‌رسد با توجه به این برد، او موفق شده به این وعده خود جامه عمل بپوشد. 


برچسب ها: فوتبال ، کارگر ، بنه گز
نام:
ایمیل:
* نظر: