bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۸ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴
حسن زنده‌بودی، عضو شورای اسلامی و مسوول کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر عالیشهر، بازیکن وکاپیتان قدیمی شاهین بوشهر در گفت‌وگویی با بامدادجنوب ...
نعمت‌الله امین‌نژاد: اگر مسوولان نگاه ویژه‌ای به عالیشهر داشته باشند، این منطقه می‌تواند پیشرفت کند
محسن زنده‌بودی، عضو شورای اسلامی و مسوول کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر عالیشهر، بازیکن وکاپیتان قدیمی شاهین بوشهر در گفت‌وگویی با بامدادجنوب در مورد ورزش شهر جدید عالیشهر با خبرنگار ورزشی روزنامه گپ و گفت کوتاهی انجام داده است که در زیر با هم می‌خوانیم..

 محسن زنده بودی در پاسخ به اولین سوال خبرنگار ما گفت‌: در وهله اول باید نگاهی اجمالی به وضعیت عالیشهر و ورزش این شهرجدید و چندساله وکارهای که صورت گرفته و صورت نگرفته را داشته باشیم که می‌توان شاهد وجود پیشرفت‌هایی در آینده در تمامی زمینه‌ها باشیم.
 زنده‌بودی در مورد شهر عالیشهرکه با جمعیتی ثابت بالغ بر بیست هزار است و اکثریت آن را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، گفت: متاسفانه توسعه متوازن و متناسبی به لحاظ جمعیتی و داشتن امکانات مختلف نداشته است، گواینکه می بایست تمهیداتی همزمان و هم‌تراز در نظرگرفته می‌شد تا زمینه بروز توانایی‌ها و استعدادهای فراوانی را که به‌دلیل نبود شرایط مطلوب در نطفه خفه شده‌اند، را فراهم کرد، این توانمندی‌ها با توجه به این‌که بالغ بر 95 درصد جمعیت عالیشهر را نیروی جوان تشکیل داده است و باتوجه به این‌که درهمه زمینه‌ها با کمترین توجه و برنامه‌ریزی در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی هرچند به شکل سازمان‌نیافته خود را نشان داده است.

مسوول کمیسیون ورزش عالیشهر ادامه داد: وی توجه بیشتر مسوولان،داشتن برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت می‌تواند موفقیت‌های چشمگیرتری را در پی داشته باشد، این مهم درحوزه‌های مختلف نمودی عینی و واقعی داردودرحوزه جذاب و پر شور و نشاط ورزشی به مراتب عینیت بیشتری داشته وخواهد داشت اما با همه این تفاصیل و با نگاه به پشت سر، تمام بی‌مهری‌هایی که درگذشته به این شهر شده است، جز افسوس و اتلاف وقت چیزی دیگری در پی نخواهد داشت.

زنده‌بودی خاطر‌نشان کرد: خوشبختانه با اتفاقات جدیدی که درمدیریت کلان وخرد استان صورت گرفت و پس ازتلاش‌های شبانه‌روزی شورای اسلامی عالیشهر در دوره سوم به خصوص در دوره چهارم نسبت به استقرار شهرداری و اختصاص اعتبارات مشخص و انتخاب شهر‌داری دلسوز و متعهد و پرانرژی آقای مهندس بشیر احمدی و انتصاب شایسته آقای حاج بهرام نکیسا به‌عنوان مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر و نگاه ویژه استاندارمحترم آقای سالاری و مدیر‌کل اداره ورزش و جوانان استان اقدامات مطلوبی در حال انجام است که به اختصار جهت استحضار شهروندان محترم به آنها اشاره می‌کنیم:
1- احداث چمن مصنوعی 9نفره،2. احداث سه زمین پنج نفره در فازهای یک، دو و چهار، 3. احداث زمین‌های ورزش‌های ساحلی فوتبال و والیبال، 4‌. احداث اند سلامت درمجموعه بزرگ پارک تفریحی توریستی ورزشی عالیشهر، 5. مطالعه طراحی تاسیس موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری جهت سالم سازی اوقات فراغت وشناسایی و هدایت استعدادها و چند پروژه محله‌ای ومنطقه‌ای که در دستورکار شورای اسلامی شهر، شهرداری و شرکت عمران است.

مسوول کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر عالیشهر ضمن ابراز رضایت‌مندی از جوانان در مورد فعالیت جوانان این منطقه بیانن کرد: شایان ذکراست که فعالیت جوانان ونوجوانان و نونهالان عالیشهری در رشته‌های مختلف ورزشی با علاقه‌مندی و دلسوزی مربیان کم‌توقع که عمدتا با هزینه‌های شخصی و حمایت‌های شورای اسلامی شهر، شهرداری و شرکت عمران همراه بوده است، تاکنون موفقیت‌های چشمگیری را به‌دنبال داشته است، قهرمانی ساحلی کشور به‌همت تیم نوجوانان سپاهان عالیشهر، قهرمانی و نائب‌قهرمانی فوتبال مدارس در سطح استانی و کشوری‌، حضور بازیکنان تیم‌های پایه در تیم ملی‌. نائب‌قهرمانی تیم‌های والیبال آقایان و بانوان در سطح استانی و عضویت در تیم‌های منتخب استانی و شرکت در مسابقات کشوری‌. قهرمانی تیم‌های رشته‌های رزمی درمسابقات استانی و عضو تیم‌های منتخب استانی شدن و حضور در همایش‌های پیاده‌روی شهری وتلاش برای سلامتی جوانان این مرزبوم که تمامی این پیشرفت‌ها را مدیون همین جوانان هستیم که اگر مسوولان استانی آنان را حمایت کنند مثل مهدی کیانی قهرمان آسیا در رشته فوتبال ساحلی یا مهدی جمالی بازیکن تیم جانبازان و معلولین کشور که قهرمان آسیا شدند، می‌شوند.

 زنده‌بودی تصریح کرد: فعالیت‌های ورزشکاران در رشته‌های مختلف رزمی در این بخش اعم در رشته والیبال مدارس و هزینه کردن آموزش و پرورش و کمک به تیم‌های مختلف ورزشی و با معرفی چهره‌های برجسته‌ای در سطح کشور و افتخار‌آفرینی در صحنه‌های ملی و بین‌المللی هم در بخش آقایان و هم بانوان وصاحب کرسی شدن و به‌دست آوردن عنوان‌های متعدد انفرادی و تیمی هم‌اکنون ادامه حیات می‌دهند که به یقین با توجه و برنامه‌ریزی مناسب و نگاه ویژه و بیش ازپیش مسوولان می‌توانند توفیقات بیشتری به دست بیاورند.

در پایان محسن زنده‌بودی عضو شورای اسلامی شهر عالیشهر و مسوول کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر عالیشهر ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کسانی که خالصانه و دلسوزانه با کمترین امکانات در حوزه ورزشی شهرعالیشهر خدمت و فعالیت می‌کنند، بیان کرد: بنده چون در زمینه‌های مختلف ورزشی که به‌عنوان معلم ورزش در اداره آموزش و پرورش و در شورای شهر به‌عنوان خدمتگزار مردم ودر تیم شاهین بوشهر زمانی به‌عنوان بازیکن و کاپیتان این تیم بزرگ و مردمی توپ زده‌ام، برای این منطقه ومردم شریف این شهر جدید، نوید روزهای آفتابی را به فعالان این عرصه و خانواده‌های محترم می‌دهم و همچنین پیش‌بینی می‌کنم که در آینده شاهد افتخار آفرینی‌های بیشتری خواهیم بود و در ادامه می‌توانیم چهره‌های درخشان‌تری رادر تمامی عرصه‌های ورزشی در سطح شهر، استان و حتی در کشور معرفی کنیم. چون دارای جوانان مستعدی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: