bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴
نرم افزار تلفن همراه چند رسانه ای کتاب معجزنشان (ترجمه صحیفه سجادیه) اثر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه رونمایی شد
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین گفت: صحیفه سجادیه میراث گرانبهای ادیان الهی درعرصه دعا و کتابی است که در قالب معارف الهی با زبانی بسیار زیبا و رعایت آرایه های ادبی ارایه شده است.

وی با اشاره به اینکه انسانی که در دنیا غریب است با خواندن صحیفیه سجادیه انیس خداوند می شود اضافه کرد: اینکه هیچ مجموعه همانند صحیفیه سجادیه وجود ندارد اذعان همگان است و این صحیفه انسان را در مسیر عبودیت الهی قرار می دهد.
صفایی بوشهری ادامه داد: ترجمه کار بسیار سنگینی است و برای ترجمه روان یک اثر نیاز است که به هر دو زبان مبدا و مقصد تسلط کافی وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ترجمه صحیفه سجادیه چهار سال زمان برده است و با استقبال خوبی که از آن شد، به چاپ های متعدد رسیده است.
وی با اشاره به ترجمه کلامی صحیفیه سجادیه در کتاب معجز نشان یادآور شد: استان بوشهر در حال پیدا کردن جایگاه ویژه ای در فضای عرصه محصولات دانش بنیان معارف اسلامی است. 
"کتاب معجز نشان” محصولی صوتی است که در سه بخش با موضوع صحیفه سجادیه توسط کانون خورشید تولید شده است.

بخش اول این لوح فشرده قرائت متن عربی صحیفه سجادیه است که دعاهای 54گانه آن توسط مداحان اهل بیت (ع) حاج منور نورایی، حاج مهدی سلحشور، حجت الاسلام نجفی و غلامرضا زاده قرائت می شود.
دومین بخش از این لوح فشرده ترجمه فارسی صحیفه سجادیه به قلم آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر انجام شده و محمدرضا سرشار از گویندگان پیشکسوت و نامی کشورمان آن را اجرا کرده است.
بخش سوم "کتاب معجز نشان” شرح اجمالی دعاهای صحیفه سجادیه است که با کارشناسی حجت الاسلام رضا اعوانی معاون صحیفه پژوهی کانون خورشید اجرا شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: