bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴
فوتبال بوشهر بضاعتش زیاد است اما حمایت از این بضاعت به اندازه‌ای نیست که بتواند خودی نشان دهد.

فوتبال بوشهر بضاعتش زیاد است اما حمایت از این بضاعت به اندازه‌ای نیست که بتواند خودی نشان دهد. فوتبال بوشهر هم مانند فلان ستاره دنباله‌دار است که ممکن است هر دهه یک‌بار از کنار کره زمین عبور کند، خودی نشان دهد و یا در سیاه چاله‌ها محو شود، یا آن‌که به جو زمین برخورد کند و بسوزد.

همین چند سال پیش بود که تیم فوتبال برق برازجان قهرمان جوانان کشور شد اما دریغ از آن‌که کسی بفهمد چه اتفاق مهمی افتاده است، یا همین دو هفته پیش گفتند چهل‌ عدد دکتر! می‌خواهند از بیت‌المال مسلمین یک مقدار پول بدهند و امتیاز لیگ دسته سومی برای یک تیم برازجانی بخرند که آن هم طبق معمول باد هوا شد و فعلا در کما به‌ُسر می‌برد. در این میان قول و وعده‌هایی که به تیم ایرانجوان بوشهر برای ماندن و بازی کردن در لیگ دسته یک آزادگان داده شد، همچنان محل سوال است.

مدیرعامل سابق این تیم که یک روز پس از وعده‌های استانداری بوشهر برای همکاری تام و تمام به‌دلیل اختلاف نظر یکی از نزدیکان استاندار نتوانست راه به جایی ببرد و با سلام و صلوات تیم را به مدیران جدید تحویل داد، روایت‌های خواندنی از روابط پشت پرده داشت که نشان از زد و بندهای خاص می‌داد اما اکنون که این تیم دارد بازی می‌کند، مسوولان استانی هر گونه مطالبه‌گری در مورد این تیم را سیاسی‌کاری می‌دانند اما توضیح نمی‌دهند که کجای این مطالبه‌گری و وعده‌‌هایی که به مربیان داده شده است، سیاسی‌بازی است!

در این میان سرمربی تیم ایرانجوان که به گفته خودش صورتش را با سیلی سرخ نگه داشته و شرمنده بازیکنانش است، در تازه‌ترین اظهارنظر خود بزرگ‌ترین مشکل فعلی این تیم را مساله مالی می‌داند. البته به‌نظر می‌رسد همانگونه که میثم بشکوه را پس از وعده پول راهی این تیم کردند و بعد پشتش را خالی کردند، اکنون نوبت صاحبان جدید این باشگاه است تا با اتهام سیاسی‌کاری، پولی دریافت نکنند. 
سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر در مورد وضعیت تیمش می‌گوید: با این شرایط نمی‌دانم چه آینده‌ای در انتظار تیم خواهد بود! سعید مفتخر در گفت‌وگو با فوتبال بوشهر ضمن بیان این نکته گفت: این پیروزی تقدیم به هواداران تیم که در سرما و گرما می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند، می‌کنم. بازی سختی را بردیم اعتقاد دارم آلومینیوم اراک در پایان فصل جایگاه بالای جدول را از دست نخواهد داد. سرمربی فهیم و کاربلدی دارند که در سخت‌ترین شرایط می‌تواند هدایت تیمش را نجات دهد. هیچ ادعایی پیرامون بازی ندارم، بازی کردن مقابل رفیق و دوست چند ساله‌ات خیلی سخت است. دلگرم مرد شریفی است و وظیفه‌ام بود قبل و بعد از بازی نزد او بروم، چراکه حرمت رفاقت بالاتر از فوتبال و حاشیه‌های آن است.

 مفتخر در ادامه به قول و وعده‌هایی مسوولان به این تیم اشاره کرد و گفت: آقایان اگر فکر می‌کنند با این شرایط ایرانجوان در لیگ یک می‌ماند، با این تفکر به تباهی فوتبال بوشهر کمک می‌کنند. بببنید هر هفته جابه‌جایی عجیبی میان 10 تیم انتهای جدول صورت می‌گیرد و این لیگ ماراتن‌وار با هیچ کس شوخی ندارد. هر هفته به مصاف تیم‌هایی می‌رویم که یک شرکت صنعتی و یک استان پشت آنهاست اما ما اینجا تنهای تنها با عده‌ای جوان با معرفت به جدال رقبا می‌رویم.
سرمربی ایرانجوان در ادامه با تاکید بر اینکه تیم بُرد اما رختکن ما بعد از آن حال عجیبی داشت، فکر می‌کنم فوتبال در استان ما مهم نیست، پول نخواستیم اما دسته کم می‌توانند در رختکن حاضر شوند و یک خسته نباشید خشک و خالی به بچه ها بگویند. بازیکن ما 20 هزار تومان پول تو جیبی ندارد با چه روحیه‌ای سر تمرین حاضر شود.... 
به گزارش بامداد جنوب آقایان حالا بگویند که مطالبه‌گری دوستداران ایرانجوان، سیاسی‌کاری است!

نام:
ایمیل:
* نظر: